fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עבריין תנועה כבד מנתניה עם 31 הרשעות, קיבל מאסר על תנאי לשישה חודשים בלבד

עו"ד מירון רוזנטל, שייצג את עבריין התנועה: "למזלו של מרשי, היו בתיקים כשלים ראיתיים מהותיים, לתביעה לא הייתה ברירה"
עו"ד מירון רוזנטל | צילום: יח"צ
עו"ד מירון רוזנטל | צילום: יח"צ

גזר דין של שישה חודשי מאסר על תנאי, פלוס עבודות שירות בהיקף 300 שעות ופסילה מלהחזיק רשיון נהיגה, למשך עשרה חודשים. ועוד קנס כספי, של 1500 שקלים ופסילה על תנאי. זה בסך הכל העונש, שקיבל תושב נתניה, בן 30 פלוס. בבית הדין לתעבורה מחוז מרכז, בראשות השופט אורן בועז. וזאת במסגרת הסדר טיעון שהתגבש, כאמור, בשל כשלים בראיות נגדו. בין התביעה לבין עו"ד מירון רוזנטל, סנגורו של האיש. כך נמסר השבוע לחדשות נתניה.

עבריין התנועה, אגב, הודה בעובדות שנכללו בחמישה כתבי אישום חמורים, שהוגשו נגדו. בגין נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות של למעלה מ-156 קמ"ש, נהיגה בזמן פסילת רשיון וכן נהיגה ברכב -שהורד מהכביש. ובקש מבית המשפט להקל, בשל תהליך שיקומי שהוא עובר.

 

שיקמתי את החיים שלי

גזר הדין הקל, שהנאשם בעבירות התנועה "זכה" בו, כאמור, נובע מתוך כשלים ראייתיים. כלומר: התביעה התקשתה להוכיח את מקצת מטענותיה. ולכן, הגיע עם סנגודו של האיש, לידי הסדר טיעון. על אף העובדה, שהוא בעל רשיון נהיגה מזה 12 שנה. עם עבר כבד מאוד, של 31 הרשעות קודמות.

דבר נוסף ששיחק לידי הנאשם, הוא ההליך הטיפולי. אותו הוא עובר בהצלחה, במסגרת שירות המבחן שלו. הכולל השתתפות בקבוצה טיפולית. בנוסף, התחתן האיש ויש לו ילדה בת שנתיים. וגם בנתונים האלה, התחשב השופט. כשאישר את הסדר הטיעון ונתן את גזר הדין.

לפני מתן גזר הדין, אמר הנאשם לבית המשפט: "אני עובד במשלוחים, במכולת של המשפחה. ויש לי ילדה. שיקמתי את החיים שלי, אחרי שהשתחררתי מהמאסר האחרון. ואני נמצא בקבוצה טיפולית. ואקיים גם את עבודות השירות".

השופט אורן בועז, שעיין בתסקירי שירות המבחן ושמע את דברי הנאשם, התרשם כי לאור המצב בהווה, יש הפחתה ניכרת במידת המסוכנות שלו. ולכן, גזר ופסק כפי שפסק.

עו"ד מירון רוזנטל לחדשות נתניה: "לאחר עבודה משפטית מאומצת וקדחתנית, הצלחנו לשכנע את התביעה התעבורתית של מחוז מרכז. כי אכן, הכשלים והפגמים שנפלו בתיקי הנאשם, חמורים. ולכן, יש לקחת זאת בחשבון לעניין העונש. כולי תקווה, שמרשי למד את הלקח. שישוב לנהוג במהרה, ויקפיד על כללי התעבורה בכביש".

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות