fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סימון דוידסון: החלום שלי כחבר כנסת הוא שכל ילד ישתתף במסגרת ספורטיבית

השבוע לאחר תשע שנים ביש עתיד  הוא נבחר למקום ה-22 ברשימת יש עתיד לכנסת ה-24. לחדשות נתניה הוא אומר שהוא נמצא במקום שלדעתו נחשב לריאלי.
סימון דוידסון | צילום באדיבות יש עתיד

בשנת 2012 הצטרף סימון דוידסון לחברו יואל רוזבוזוב  לארוע הכרזה של יש עתיד בצורן. הוא שוכנע והתרשם ואז נכנס בו הג'וק לפוליטיקה. יואל נכנס לכנסת ואילו סימון הפך להיות ראש מטה יש עתיד בנתניה. השבוע לאחר תשע שנים ביש עתיד  הוא נבחר למקום ה-22 ברשימת יש עתיד לכנסת ה-24. לחדשות נתניה הוא אומר שהוא נמצא במקום שלדעתו נחשב לריאלי.

סימון, 52 נשוי לנורית מנהלת מגמת מחול בש"י עגנון, אב לשלוש בנות בהם שתיים חיילות בסדיר. הוא עלה בגיל שנתיים לארץ מוילנה ליטא עם הוריו הרופאים. גדל בנתניה ולא עזב אותה.

סימון דוידסון ומשפחתו | צילום: אלבום משפחתי

"למדתי בבית הספר יונתן ובתיכון אורט ליבוביץ. מגיל שבע עד 18 הייתי שחיין. המורה והמנטור שלי היה שמריהו נאבל. בשנים האלה הייתי מבין המובילים בקרב בני הנוער בענף השחיה".

אחרי שהשתחרר משרות בחיל האויר למד בוינגייט חינוך והוראה. מתמיד היה יזם ושאף לחדשנות. במקביל ללימודים הוא הקים את בית הספר לשחיה לילדים "דולפין" בנתניה. הוא היה מאמן שחיה בהפועל נתניה ומאז 1996 היה במשך עשר שנים מורה ומחנך בתיכון אורט גוטמן. במהלך שנים אלה הקים גם את קבוצת בני הרצליה בשחייה.

בשנת 2006 הפסיק סימון דוידסון לאמן והפך לעצמאי. "הקמתי את הקולג'ים שהוא מועדון ספורט בקרית השרון ובמקביל ניהלתי בריכות שחיה והקמתי חברה שעושה בדיקות רפואיות לספורטאים. גם במסעדנות ניסיתי את מזלי והקמתי את  מסעדת טוקיו בייג'ין בקריית השרון שנסגרה. גם חברת הבדיקות נסגרה בינתיים".

דוידסון השקיע בשחיה. הפך את דולפין ל"הפועל דולפין נתניה" – אגודה תחרותית המונה היום כ-1000 שחיינים ילדים ובני נוער. בשנת 2012 נבחר דוידסון לוועד המנהל של איגוד השחייה.  היה דמות מובילה בהנהגת איגוד השחייה, מיוני 2016 הוא מכהן כיושב ראש איגוד השחייה בישראל ומספטמבר 2016, הוא מכהן בועד האולימפי.

יו"ר מטה יש עתיד בנתניה | צילום: יש עתיד

סימון דוידסון: החלום שלי שכל ילד יהיה במסגרת ספורטיבית

"ראשית אני מאמין שהסיכויים שלי להכנס לכנסת הם גדולים בהתחשב גם בחוק הנורבגי. אני אפעל בשני מישורים מקבילים והם חינוך וספורט והשילוב ביניהם. יש לי מחשבות לעשות רפורמות כך שהספורט יהיה חלק אינטגרלי מהחינוך הפורמלי. בכל בית ספר להקים כיתת ספורט בהתאמה למתקנים שנמצאים בקרבת בית הספר. כמו למשל בדרום נתניה יש מגרשי טניס, במזרח נתניה יש בריכת שחיה וכך הלאה. החלום שלי הוא שכל ילד בישראל יעסוק באיזה שהיא מסגרת ספורטיבית. הפילוסופיה שלי היא שמסגרות ספורט מחנכות לערכים והן מוציאות את הילדים מהמסכים. כמי שמעורב בחיי העיר אני אראה עצמי כנציג לתושבי העיר בכנסת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות