fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: הקשישים לא יכולים להיכנס לגן הציבורי

בגן הציבורי שושנים במרכז העיר, יש בורות באספלט. למרות שנסלל לפני שלושה שבועות
גן שושנים | צילום: באדיבות עירית גולני
גן שושנים | צילום: באדיבות עירית גולני

תושבי מרכז העיר נתניה, החברים בוועד התושבים של מרכז העיר, כועסים.

לפני כשלושה שבועות, סללה עיריית נתניה את שבילי הגישה בגן השושנים.  הממוקם בצומת הרחובות סמילנסקי וירושליים, במרכז העיר נתניה. ומשרת גם את אוכלוסיית הקשישים המתגוררים בקרבת מקום.

אלא שכעת, קשישים רבים מתקשים להכנס לתוך הגן הציבורי. כיוון שישנן מהמורות וסדקים באספלט. המקשים על כניסה לתוך הגן עם הליכון, מקל או כסא גלגלים.

עירית גולני, החברה בקבוצת הפייסבוק 'תושבים מטפחים סביבה' ומתגוררת בעצמה במרכז העיר, לחדשות נתניה: "העליתי על כך פוסט לפייסבוק. ואף צירפתי תמונות. אולם אף אחד מהעירייה, לא הגיב.

וכפי שניתן לראות בתמונות, המצב של הגן כעת-ממש בלתי נסבל. אני לא יודעת איך ומדוע זה קרה. בהתחשב בעובדה, שהשבילים שבו נסללו רק לפני שלושה שבועות".

 

גן שושנים אינו מונגש | צילום: באדיבות עירית גולני
גן שושנים אינו מונגש | צילום: באדיבות עירית גולני

 

רז משולם, יו"ר פורום מרכז העיר, מוסיף על דבריה: העבודה שנעשתה בגן הציבורי הזה, הינה עבודה מסוכנת. לא ראויה ואף חובבנית. בגן השושנים, יש גם מידי יום ילדים קטנים. הפוקדים את הגן, על מנת  לשחק במתקנים. רבים מההורים מגיעים עם עגלות, וזה מסכן את בטיחות ההליכה. וכמובן שגם את בטיחותם של הילדים. לא מובן לי, מדוע לא יכלו לשטח את השביל כמקשה אחת. מבלי להשאיר בורות.

 

 

תגובת עיריית נתניה, כאשר תינתן-תפורסם.

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות