fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משטרת נתניה עצרה שני קטינים בחשד להחזקת נפצים בביתם

משטרת ישראל בשילוב מנהל אכיפה, פועלים בתקופה האחרונה במיגור תופעת השלכת נפצים באזורים שונים בעיר המייצרים בהלה ופוגעים ברכוש ובאיכות חייהם של תושבי העיר
נפצים שנחשפו בנתניה | צילום: דוברות המשטרה
נפצים שנחשפו בנתניה | צילום: דוברות המשטרה

בהמשך לפניות התושבים אשר התלוננו על תופעת השלכת נפצים ופגיעה ברכוש בשכונת בן ציון-הקליר, פארק נאות שקד, גן אינשטיין, אזור הספורטק בקרית השרון ושכונות נוספות, הנחה מפקד תחנת נתניה את השוטרים לפעול בנחישות למיגור התופעה. הובלת המשימה הוטלה על מפקד השיטור העירוני נתניה וזה הפעיל מערך נרחב של פעילויות להשגת המטרה.

שוטרי תחנת נתניה ופקחי מנהל אכיפה מפעילים באזורים שסומנו, סיורים גלויים וכן מבצעים פעילות סמויה לאיתור המעורבים ובד בבד מקיימים פעילות הסברתית ומניעתית באמצעות מחלק הנוער.

במהלך הימים האחרונים ערכו שוטרי תחנת נתניה מספר רב של פעולות מבצעיות ובכלל זה מספר חיפושים שערכו בביתם של מי שנחשד בהשלכת נפצים.

במסגרת פעילות זו, עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה שני קטינים לאחר שבביתם חשפו השוטרים מצבור של נפצים.

ממשטרת תחנת נתניה נמסר כי ביטחונם ואיכות חיי תושבי העיר הנם נר לרגלינו והמשטרה תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי להבטיח את שלומם ולאפשר איכות חיים מיטבית בעיר.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות נתניה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות