fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצבה של היולדת מרים גולדיס, 37, המאושפזת במחלקת טיפול נמרץ קורונה בלניאדו- משתפר

היולדת עדיין מורדמת ומונשמת, אולם מתעוררת לעתים. מצבו של התינוק טוב
מנשה גולדיס, בעלה של היולדת | צילום: דוברות בית החולים לניאדו
מנשה גולדיס, בעלה של היולדת | צילום: דוברות בית החולים לניאדו

היום בשעות הצהריים, נערכה בבית החולים לניאדו בנתניה מסיבת עיתונאים. שבמהלכה, נשאו דברים סגן המנהל הרפואי של בית החולים, ד"ר אמיר וינטראוב. וגם בעלה של היולדת מבני ברק מרים גולדיס, 37, מנשה גולדיס. ד"ר אמיר וינטראוב: "עדיין לא טיפלנו ביולדת החולה בקורונה, שהיא במצב כה קשה. כיום, אנחנו מפחיתים קצת את כמויות חומרי ההרדמה אצלה, למרות שהיא עדיין מורדמת ומונשמת. והיא גם מתעוררת לעיתים".

 

התינוק לא נדבק בקורונה

את מסיבת העיתונאים, פתח סגן המנהל הרפואי של בית החולים לניאדו. ד"ר אמיר וינטראוב. שאמר: היולדת, שאנחנו זוכים לטפל בה בימים אלה במחלקת טיפול נמרץ, הייתה בין הראשונות. בסדרה של יולדות ברחבי הארץ, שחלו בקורונה. היולדת הגיעה לכאן במצב קשה ונזקקה לסיוע נשימתי. היא הייתה בהריון, אבל לא ממש בסופו. ומצבה דרש ביצוע של ניתוח קיסרי. היולדת מאושפזת כיום במחלקת טיפול נמרץ קורונה. היא מתייצבת ומצבה משתפר. מיטב הרופאים מטפלים בה, ואנחנו מקווים שהיא תשתחרר בקרוב לביתה. מצבו של התינוק-טוב. הוא לא נדבק בקורונה".

אחרי דבריו של ד"ר אמיר וינטראוב, דבר לתקשורת גם בעלה של היולדת, מנשה גולדיס. חובש ומדריך רכיבה טיפולית בהכשרתו. לדבריו, הרך הנולד הוא הבן השביעי במשפחתם.

"אשתי נדבקה בקורונה, ואנחנו לא יודעים איך והיכן", אמר. "היא הייתה שבוע בבית, תחת מעקב. וביום ראשון לפני שבועיים, ראינו שבלון החמצן לא מספיק למצבה. אני חובש בהכשרתי, אז הבנתי מייד מה המצב. ופיניתי אותה לבית החולים. כולנו בריאים, גם אני וגם הילדים. ואני מקווה שבקרוב נתאחד. אני מסביר לילדים את המצב, ונותן להם לעבד את הדברים. ובנוסף, מקבל תמיכה אדירה מהמשפחה המורחבת שלנו. לפני שהרדימו את אשתי, חיזקתי ותמכתי בה. ואז, כשהתחילו להעיר אותה, ממש לאחרונה-נכנסתי אליה לחדר במיגון מלא. אבל היא התרגשה מאוד לראות אותי, והמדדים שלה עלו. אז שלחתי את האחיות שלה לבקר במקומי. ובעצמי, אכנס אליה כשכבר תתעורר מההרדמה באופן מלא".

לדבריו, הוא מקווה שאשתו תצליח להיות נוכחת בברית של בנם המשותף. כפי שרצתה וייחלה, לפני שהורדמה בבית החולים. "זו סיטואציה לא פשוטה, שאני לא מאחל אותה לאף אחד. למרות שאנחנו נמצאים עכשיו במקום הרבה יותר טוב", אמר. "ואני מסתכל על החיים כאתגר. שום דבר לא ישבור אותי. ויש לי מסר מאוד חשוב לומר לכולם: אנחנו נמצאים עכשיו במלחמה. וזה בהחלט לא צחוק".

 

 

לעדכונים נוספים בחדשות נתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות