fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסכות פנים בהתאמה אישית: מעצבת בגדי הים ונסה ברנס מייצרת אופנה עדכנית

כשמסכות הפנים הפכו חובה היה ברור שתתפתח אופנת מסכות. ונסה ברנס שסיימה לעצב את קולקציית בגדי הים לקיץ 2020 מייצרת עכשו מסכות פנים בהתאמה אישית
מסכות בהתאמה אישית. ונסה ברנס

מעצבת בגדי ים ונסה ברנס שמייצרת עכשו מסכות פנים בהתאמה אישית אומרת השבוע: "מי אמר 'סדר עולמי חדש' ולא קיבל?

עכשיו, כשהמסכה הפכה להיות חלק אינטגרלי מהטוטאלוק היומיומי שלנו, כל מה שנותר לנו הוא להכניס בה קצת צבע שתהיה תוספת משעשעת לאאוטפיט שלנו".

בהתאם להוראות מנכ״ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, בימי קורונה חבישת מסיכות פנים הפכו חובה והן אחת מהדרכים החשובות להתמגן במרחב הציבורי. אז עכשו יש מסכות פנים בהתאמה אישית..

מסכת פנים בהתאמה אישית

"כששמעתי שמנכ"ל משרד הבריאות וביבי אמרו שאת מסכות הפנים צריך להשאיר לצוותים הרפואיים והמליץ להכין מסכות ביתיות  אמרתי לעצמי שאני אעשה משהו בנדון. יש לי הרבה בדים שנשארו לאחר שסיימתי ליין של 120 דגמים לקולקציית הקיץ. אני 'משחקת' עם בדים שונים ותופרת מסכות פנים מעוצבות. אני מתאימה צבעים שונים לפי בקשת הקהל, תופרת אותן דו צדדיות כך שיש לכאורה שתי מסכות והן מסננות יותר טוב. המסכות תפורות מבד ממנו אני תופרת בגדי ים כך שזה רחיץ בכביסת יד ומתייבש מהר. בתכל'ס, גם בסופר בא לכן להרגיש מיוחדת".

היא פרסמה על כך שהיא מייצרת מסכות פנים בהתאמה אישית באינסטגרם ובפייסבוק והביקוש הולך ועולה. ניתן להזמין בבחירה אישית מתוך מגוון ענק של בדים. מחירן 50 שקלים  לאחת בהזמנה מעל ארבע מסכות פנים מעוצבות והמשלוח חינם. "זה ממש לא עסק עכשו אלא משהו שיכניס קצת שמחה לציבור. המשלוח עולה לפעמים כמו המסכה. אני שולחת לכל הארץ ונהנית".

לבנים. מסכת פנים בהתאמה אישית

מסכות פנים בהתאמה אישית גם לגברים

"כן. גם הבנים רוצים מסכות פנים מעוצבות. הבנים רוצים פסים, גולגלות הדפסי בנדנות סולידיות יותר והבנות רוצות צבעים רכים יותר והדפסים של בגדי ים: כמו מנומר, פרחים, מנוחשים וכו'".

היא יכולה לדגמן את בגדי הים שלה והיא לא מעיזה אבל את המסכות היא מדגמנת מהגג של דירתה: "סוף סוף ניצלתי את הזמן להשתזף. אני לא זזה מהבית ממש לפי ההוראות. רואה את השמים מהגג שלי".

ונסה ברנס לבנים. מסכת פנים בהתאמה אישית

ונסה, 38 אמא לשני ילדים,  התחילה לעסוק בתפירת בגדי ים כתחביב ולמכור את העבודות שלה מפה לאוזן. היא לא משווקת לחנויות והמחירים שלה לא זולים אבל יש תמורה לאגרה.

היא תופרת בגדי ים בהתאמה אישית כאשר הלקוחה בוחרת את הבד, מספרת מה היא רוצה להסתיר או להבליט ויוצרת, ממש מפסלת את בגד הים יחד  עם הלקוחה שמותאם  וייחודי רק לה.

מנומרת. מסכות פנים בהתאמה אישית

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות