fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לסניף הדואר המרכזי ברחוב הרצל 59 מגיעים רק בהזמנת תור מראש

חלק מהתורים יוקצו זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.
סניף דואר - צילום אייל קרן

לחברת דואר ישראל יש בשורה לתושבי נתניה. החל מינואר תתאפשר הגעה לסניף הדואר בהרצל 59  רק בהזמנת תור מראש. חלק מהתורים יוקצו זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

אחרי ניסוי מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל מרחיבה את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר, בהם בסניף הדואר המרכזי בהרצל 59 נתניה. החל מינואר תתאפשר הגעה לסניפים מסויימים, רק בהזמנת תור מראש. זאת אפשר לעשות באמצעות אתר החברה, באפליקציה בנייד, או בשיחה טלפונית למוקד 171.

במסגרת הפיילוט שבוצע בחודשים נובמבר ודצמבר השתתפו תשע יחידות שונות ברחבי הארץ, המייצגות את כלל החברה הישראלית, במרכז, בפריפריה, במגזר הערבי והחרדי. ביחידות בהן הוזמן תור מראש, המתינו המזמינים תור כשש  דקות בממוצע. בחודש דצמבר שורתו 2.5  מיליון לקוחות בסניפי הדואר מתוכם כ-375 אלף הזמינו תור מראש (כ-15% מכלל המגיעים). לשם השוואה בחודש ספטמבר שורתו כ-2 מיליון לקוחות בסניפים, מתוכם הזמינו תור רק כ-200 אלף לקוחות (כ-10% מכלל המגיעים).

שירותי הדואר לתושבי העיר נתניה ניתנים כיום באמצעות 32 יחידות : 11יחידות דואר  ובנוסף 21 מרכזי מסירה לרווחת תושבי העיר. השינוי נעשה על מנת לחסוך זמן ללקוחות ולהימנע מהמתנה ממושכת.

בלי תור:  וותיקים מעל 80  ובעלי מוגבלויות

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל: "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, תתאפשר מחודש ינואר הגעה לשישים סניפים נוספים רק בהזמנת תור מראש. ואת על מנת לאפשר ללקוחות להימנע מהמתנה ממושכת בתור. מהלך זה יאפשר לנו להיערך נכון לביקושים ולהסיט משאבים ליחידות עמוסות. בכך לניתן יהיה לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות.

בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול.  כמו כן למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים. במהלך השנה יתווספו מאות סניפים נוספים בהדרגה".

כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. בנוסף יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר. יוקצו תורים ללקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור. לאזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות