fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל סטודנט קיבל 10,000 שקלים

מלגות פיס לסטודנטים בנתניה. צילום באדיבות שירי חגואל

בטקס מלגות מפעל הפיס בשיתוף עיריית נתניה שהתקיים השבוע חילקה העיריה 320 מלגות לסטודנטים תושבי העיר. המלגות בסך של שלושה מיליון ומאתיים אלף שקלים. כמות הסטודנטים שזכו למלגה הכפיל עצמו מהשנה שעברה.

במסגרת המלגות מקבל כל סטודנט סך של 10,000 שקלים. וזאת בעקבות שיתוף פעולה פורה בין עיריית נתניה, מפעל הפיס וגם עם פר"ח ושותפים נוספים.

סטודנטים שבחרו להשפיע קבלו מלגות מפעל הפיס

הסטודנטים שקיבלו מלגות הללו הם סטודנטים מיוחדים שבחרו להשפיע בחברה. בתרומה לקהילה ובמעורבות חברתית. הסטודנטים הם צעירים ערכיים שלא בחרו בעבודה הסטודנטיאלית הקלאסית. אלא בעבודה שערך הנתינה בה הוא גדול ומשמעותי. בשנה המאתגרת, שנה בה התמודדנו עם מגיפת הקורונה. התקבלה ההחלטה להגדיל את מספר המלגות. ההחלטה הינה משמעותית. שכן הגדלת מספר הסטודנטים סייעה במסגרות ההתנדבותיות השונות. אף יותר מבשנה רגילה.

 ראש העיר, מרים פיירברג איכר, רואה חשיבות רבה בלימודים אקדמאיים של בני העיר. היא מעודדת אותם לאפיק זה לצד אפיקים נוספים. המלגות הן רק דוגמא אחת להשקעה העירונית. "אני מברכת את הסטודנטים שקבלו מלגות מפעל הפיס. אני מאחלת להם בהצלחה בלימודים בתקופה המאתגרת הזו. שיגשימו את החלומות שלהם ושישתלבו בעתיד בשוק העבודה".

גם עו"ד שירי חגואל סיידון, סגנית ומ"מ ראה"ע הממונה על הנוער והצעירים רואה חשיבות במלגות. "הצעירים נמצאים בראש סדר העדיפויות העירוני. זה האינטרס שלנו כעיר שהם ילמדו, יתפתחו ויישארו בנתניה. אני גאה לעמוד בראש אגף הצעירים ומודה למאריתו קבדה, מנהלת האגף. ולכל הצוות המסור של "הגג – הבית לצעירים", שעושה כל שביכולתו כדי לדאוג לכל הצרכים של הצעירים בעיר. ולהשאיר אותם בראש סדר העדיפויות".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות