fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת מועצת העיר עו"ד ענת לביא – אזולאי עזבה את סיעת הליכוד

אחרי שהתפקדה לליכוד חשבה שבסיעת הליכוד תקודם גם ברמה הארצית. זה לא קרה. עכשו היא חוזרת הביתה
עו"ד ענת לביא אזולאי צילום שרית ציילר
עו"ד ענת לביא אזולאי צילום שרית ציילר

חברת מועצת העיר עו"ד לביא-אזולאי עזבה את סיעת הליכוד במועצת העיר וחזרה לסיעת "למען נתניה" ממנה פרשה ביולי 2019. לביא אזולאי חשבה אז שזה מהלך נכון עבורה. "אני בהחלט רואה עצמי משתלבת בפוליטיקה הארצית". אמרה. זה לא קרה.

עו"ד לביא-אזולאי תזכר כחברת מועצת העיר שעשתה הכי הרבה זיזגים בין סיעות מועצת העיר. הרצל קרן הביא אותה לפוליטיקה  כשהרצל קרן התפטר ענת הצטרפה לסיעת "כולנו למען נתניה". עזבה את הרשימה ביולי 2019  והצטרפה לליכוד. עכשיו חזרה ל"כולנו למען נתניה".

למען נתניה. סיעה גדולה במועצת העיר. צילום באדיבות למען נתניה

עו"ד לביא-אזולאי  "למען נתניה היא סיעת הבית שלי והחיבור הנכון והטבעי ביותר מבחינתי".

"בזמנו סברתי כי זהו הדבר הנכון לעשות, בייחוד לאחר שהתפקדתי לליכוד ברמה הארצית. השבוע, שיגרתי מכתב ליו"ר הסיעה, חבר המועצה אלון אלרואי בו הודעתי לו כי אני מסיימת את החבירה הסיעתית בנינו. אני חוזרת לסיעת ״למען נתניה״, איתה צעדתי גם בקדנציה הקודמת. סיעת ״למען נתניה״,היא סיעת הבית שלי והחיבור הנכון והטבעי ביותר מבחינתי. השקפת העולם האחידה בנושאים העירוניים, הם אבני דרך חשובות עבורי כחברת מועצה"

"בסופו של דבר, מה שחשוב זו העשייה והתרומה. פני קדימה. אני מודה ליו"ר סיעת הליכוד על ההזדמנות ומעתה אני חוזרת להיות חלק מהמקום שבעיני הוא מקומי הטבעי- חברה בסיעה המשותפת ״כולנו למען נתניה״.

עו"ד לביא-אזולאי היתה יו״ר ועדת המכרזים, נציגת הסיעה בועדת משנה לתכנון ובניה, כחברת דירקטוריון בחברה לפיתוח נתניה (חל"ת) ובוועדה להנחות בארנונה.

כשעזבה את הרצל קרן אמרה: "הרצל הביא אותי לפוליטיקה המקומית. כאשר הרצל פרש לא נותר לי אלא לחבור עם עופר אורנשטיין ואדיר בנימיני. בדרכם אני בוטחת . הם לא עשו איתי חשבון על זה שעזבתי אותם. את אהרון אורגד אני מכירה היטב ויש לי איתו תקשורת טובה ואני שמחה שהוא חלק מהנבחרת. כארבעה וכסיעה שניה בגודלה יש לנו יותר כח פוליטי ואפשרות לקדם עשיה שחשובה לנו ויש לנו מה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות