fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת מועצת העיר עו"ד ענת לביא חזרה הביתה

עו"ד ענת לביא אזולאי צילום שרית ציילר
עו"ד ענת לביא אזולאי צילום שרית ציילר

חברת מועצת העיר, עו"ד ענת לביא אזולאי מסיעת ״עוצמה לנתניה״ הצטרפה השבוע באופן רשמי לסיעת ״כולנו למען נתניה״, שהוקמה כאיחוד בין חברי המועצה, עופר אורנשטיין ועו"ד אדיר בנימיני מסיעת ״למען נתניה״ ביחד עם אהרון אורגד מסיעת ״כולנו עם אורגד״.  עם הצטרפותה של לביא אזולאי, תהפוך הסיעה המאוחדת באופן רשמי לסיעה השניה בגודלה עם ארבעה מנדטים  במועצת העיר.

עו"ד לביא-אזולאי תכהן כיו״ר ועדת המכרזים, ותשמש כנציגת הסיעה בועדת משנה לתכנון ובניה, כחברת דירקטוריון בחברה לפיתוח נתניה (חל"ת) ובוועדה להנחות בארנונה: "חשתי אכזבה רבה כשקיבלנו בעוצמה לנתניה מנדט אחד. בעיני זו היתה כפיות טובה של הציבור כלפי הרצל קרן. לאחר כמה ימים התחלתי במגעים עם עופר אורנשטיין. לאחר פרישתו של הרצל כבר לא היו לי התלבטויות. חזרתי למקום שאני מכירה ולאנשים שעבדתי איתם, אנשים עם יושרה".

כולנו למען נתניה בעוצמה צילום עצמי
כולנו למען נתניה בעוצמה צילום עצמי

למה בחרת ללכת עם הרצל קרן ולא עם עופר אורנשטיין?

"היו לי התלבטויות. הרצל הביא אותי לפוליטיקה המקומית כאישה ברשימה שלו ומאידך לעופר יש משמעות גדולה. כאשר הרצל פרש לא נותר לי אלא לחבור עם עופר אורנשטיין ואדיר בנימיני שבדרכם אני בוטחת ושלא עשו איתי חשבון על זה שעזבתי אותם. את אהרון אורגד אני מכירה היטב ויש לי איתו תקשורת טובה ואני שמחה שהוא חלק מהנבחרת".

בחבירתה ל"כולנו למען נתניה" נמחקה "עוצמה לנתניה" שהקים הרצל קרן בבחירות האחרונות.

הרצל קרן: "אני מפרגן לענת מכל הלב. יש לה כישרון וניסיון והיא חברת מועצה טובה. אני עודדתי אותה לעשות את המהלך הזה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות