fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הררי: לפתוח את בתי הספר שלנו. המאומתים באבן יהודה: אסירים מכלא השרון, נוער מ"הדסים" וחיילים.

ראש מועצת אבן יהודה אבי הררי הודיע השבוע לתושבי המועצה כי הוא ממשיך לפעול מול הממשלה לשנות את צבע הרמזור. כך שילדי אבן יהודה יוכלו לחזור ללימודים בסיום הסגר.
אבי הררי צילום יחצ
אבי הררי צילום יחצ
ראש מועצת אבן יהודה אבי הררי הודיע השבוע לתושבי המועצה כי הוא ממשיך לפעול מול הממשלה לשנות את צבע הרמזור. כך שילדי אבן יהודה יוכלו לחזור ללימודים בסיום הסגר.
לדבריו "כל הפעולות שנקטנו הוכיחו את עצמן. ולראיה לאורך כל תקופת המשבר נתוני התחלואה היו יציבים ואף היינו יישוב ירוק עפ"י תוכנית הרמזור. נתוני התחלואה אינם משקפים המצב האמיתי בישוב"
 במכתבו לסגן שר הבריאות חבר הכנסת יואב קיש מסביר הררי כי המועצה הכינה תכנית אסטרטגית להתמודדות מקומית עם המשבר. "כל הפעולות שנקטנו הוכיחו את עצמן ולראיה לאורך כל תקופת המשבר נתוני התחלואה היו יציבים ואף היינו יישוב ירוק עפ"י תוכנית הרמזור גם במהלך הסגרים. מניתוח הנתונים בדגש על השבועות האחרונים, אנו רואים כי אבן יהודה הפכה להיות ישוב "אדום" החל מהתאריך 2/2/21" .
ראש המועצה אבי הררי  מסביר לחדשות נתניה כי העלייה החדה בציון הרמזור, לא משקפת את רמת התחלואה האמיתית בישוב.

אבי הררי: המאומתים בישוב אינם תושבי המועצה

אבי הררי מסביר במכתבו: "בשונה מיישובים אדומים אחרים, מה שמשפיע על צבע הרמזור באבן יהודה הם אירועים וגורמים חיצוניים. כאלה שאין לנו כרשות יכולת לשלוט עליהם. בפועל 39% מהמאומתים אינם מתגוררים באבן יהודה.
לפי הפירוט: 6 אסירים מכלא השרון המהווים 6% מהחולים בישוב. כלא השרון רשום ברשות האוכלוסין באבן יהודה אך בפועל הוא שייך לשטח השיפוט של מועצה אזורית לב השרון.
בשטח המוניציפלי של אבן יהודה קיים כפר הנוער "הדסים" שהוא שטח פרטי-אוטונומי. במסגרת הפנימייה גרים חניכי פרויקט "נעלה". מתוכם יש 19 חולים מאומתים המהווים 19% ממספר המאומתים. בני הנוער נמצאים בבידוד בפנימייה ולנו כרשות אין שליטה על הנעשה שם. 11 חיילים המהווים 11% ממספר המאומתים מבודדים בבסיסם. 3 חריגי רישום המהווים 3% ממספר המאומתים רשומים בטעות באבן יהודה וכלל אינם מתגוררים ביישוב.
אבי הררי מוסיף במכתבו: שיעור המתחסנים ביישוב עומד על 44% (מנה 1). בגילאי כיתות א-ב (6-8), אין לנו ולו חולה אחד. 95% מצוותי החינוך שלנו חוסנו. הסגר הנוכחי ארוך מהמתוכנן ומביא לפגיעה נפשית בילדי היישוב. לכן אודה לך מאוד אם בהתאם למה שהוצג, צבע הרמזור ישקף את נתוני התחלואה. עליהם יש לרשות המקומית יכולת שליטה. ולהגדיר את אבן יהודה כיישוב צהוב. זאת על מנת שעם סיום הסגר תתאפשר פתיחת מוסדות החינוך. בהתאם למה שיוחלט עבור יישובים ירוקים וצהובים".

לעדכונים נוספים בחדשות נתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות