fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המחנך ופעיל השלום, נאיל זועבי, בהתקפה חריפה נגד הודעות ועדת המעקב העליונה שלדבריו מעלילה על צה"ל : "אין להם בושה, עלילת דם ושום מילה על הטבח הנורא"

נאיל זועבי נחרד מעלילות הדם של וועדת המעקב העליונה והאשמתה את צה"ל בביצוע רצח עם. צילום: אחמד זועבי

ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל הציגה בסיום כנס בנצרת את עמדותיה האנטי ישראליות בעליל, תקפה את חיסולו של הארכי מחבל אל ערורי, גינתה את תמיכת ארה"ב בישראל, יצאה נגד הטיפול המשמעתי בסטודנטים תומכי טרור באקדמיה, הכתירה את טוהי בלייר כסוחר אדם, טענה כי נעשה רצח עם בעזה, רק "שכחה" לגנות את הטבח הנורא מהשבעה באוקטובר.
נאיל זועבי, "חובה להעמיד את האנשים האלה במקומם, חבורה של עיוורים שרוצה רק להעמיק את הפילוג והשנאה, אנחנו לא ניתן לזה להתרחש עוד".
נאיל זועבי המחנך ואיש השלום תקף בחריפות את תוצאות מפגש ועדת המעקב ואמר, "אין להם בושה, אין להם גבולות, פשוט אין גבול לעזות המצח ולחוצפה, הם מעזים להטיף מוסר למדינת ישראל, לטעון נגד האקדמיה, לבקר את כולם חוץ מאת עצמם, בהודעה אחת הם כורכים את הפשע ברחובות החברה הערבית, את העוני שהם ורק הם אחראים למציאות הזו, הם שהתנגדו להקמת תחנות משטרה וטיפחו את הבדלנות והקיצוניות. ועכשיו שיא השיאים, הם מעלילים עלילת דם כאילו מדינת ישראל מבצעת ג'ינוסייד בעזה, כאילו מדינת ישראל מבצעת פשעי מלחמה, כל העולם יודע איך ישראל נלחמת ובעיקר מדוע היא נלחמת, היא נלחמת בגלל שהאנשים שוועדת המעקב העליונה דואגת להם כל כך, אנסו רצחו, טבחו, שחטו, ערפו, ביתרו, בזזו והתעללו באזרחים תמימים חפים מפשע שכל חטאם היה שהם יהודים, אכזריות של מפלצות, פשוט בלתי נתפס," אומר נאיל.
מהחלטות ועדת המעקב עולה כי: ועדת המעקב העליונה. טוענת כי "ישנו דיכוי בעיקר אוניברסיטאות ומכללות אקדמיות הרודפות את הסטודנטים שלנו כדי למנוע מהם להביע את דעתם.
הדבר מתעצם במיוחד באוניברסיטת חיפה, שהחליטה להרחיק שמונה סטודנטים ערבים בנוסף, סטודנטים שלנו מתמודדים עם הפחדה. וסכנה לחייהם באוניברסיטאות ובמכללות, מכוח קמפיין מתפשט של סטודנטים יהודים. ועדת המעקב העליונה מגנה את ההסלמה הישראלית המתמשכת נגד עמנו, וקוראת לעצור מיד את התוקפנות במידת הצורך. וזה יסלול את הדרך להשלמת עסקת חילופי שבויים ובני הערובה על בסיס הכל עבור כולם.
ועדת המעקב העליונה סבורה גם כי חיסולו של סגן ראש הלשכה המדינית של תנועת החמאס, סלאח אל ערורי יחד עם אחרים ששהו עמו בלשכתו בבירת לבנון ביירות. היא פשע.
ישראל מבקשת להמשיך בפשעיה, של רצח והשמדה ברצועת עזה ולצייר מפה גיאופוליטית חדשה באזור.
מגנה את המאמצים שעשתה ישראל עם סוחר האדם טוני בלייר, לשכנע מדינות מערביות להסכים לקבל את בני העם הפלסטיני.
ועדת המעקב העליונה מברכת את ממשלת דרום אפריקה על הגשת עתירה לבית הדין הבינלאומי, לשפוט את ישראל על רצח העם שהיא מבצעת."
"שמעתם, קראתם, ראיתם איזה טיפת כאב, איזו טיפת חמלה, איזה קורטוב של זעזוע מהטבח? בושה וחרפה על המיעוט הקיצוני המסוכן הזה," מסכם נאיל זועבי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות