fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבר מנתניה תקף, הכה וחתך צווארו של קטין במועדון

משטרת ישראל עצרה גבר מנתניה לאחר שתקף ופצע קטין בסמוך למועדון באבן יהודה. נגד החשוד הוגשו כתב אישום ובקשת מעצר

ביום 10.1.20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על פצוע סמוך למועדון באזור התעשייה באבן יהודה. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי קטין שהיה במסיבה במועדון ויצא אל מחוץ למועדון, הותקף ע"י החשוד ושניים נוספים, מסיבה שאינה ידועה ובאין היכרות בין החשוד לקטין.

חקירת המשטרה העלתה כי החשוד היכה את הקטין (17) בפניו, בעוד נוכחים במקום מנסים להרחיק אותו. לאחר שהורחק, החשוד חזר בריצה לעבר הקטין וחתך את צווארו בחץ חד. החשוד שוב הורחק ע"י נוכחים מהמקום אך שב בשנית בריצה לעברו של הקטין ודקר אותו באמצעות חפץ חד בגבו. החשוד נמלט מהמקום והותיר את הקטין מדמם.

כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקטין חתך בצווארו, פצע דקירה ונפיחות בשפה. הקטין פונה לקבלת טיפול רפואי בביה"ח מאיר, אושפז והחתכים בגבו ובצווארו נתפרו.

החשוד הסגיר עצמו למשטרה ביום 12.1.20, נעצר והובא לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. לפני מספר ימים הוגש נגד החשוד כתב אישום ע"י הפרקליטות בעבירה של *פציעה בנסיבות מחמירות*. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות