fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנק פועלים השיק את הארנק הדיגיטלי של bit בכפר עידוד

ההשקה בנוכחות מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר: "בחרנו להשיק את הארנק ביט בעסק קטן שהוא בית חם לאנשים עם צרכים מיוחדים".
המשתלה בכפר עידוד צילום יחצ

אתמול (יום ג' ) התקיים במשתלת כפר עידוד אירוע השקת הארנק דיגיטלי של ביט וכרטיס האשראי  bitcard של בנק הפועלים.  משתלת כפר עידוד נבחרה לארוע מאחר וזה עסק חברתי קטן ומקסים. המעסיק בעלי מוגבלויות וחוגג 25 שנה להיווסדו. התשלום הראשון ללא מגע שהועבר לראשונה בישראל באמצעות ביט נעשה בכפר עידוד. בארוע נכחו מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר. גולן שרמן, המשנה למנכ"ל בנק הפועלים וממונה על חטיבת החדשנות. כמו כן השחקן והקומיקאי הנתניתי אלי פיניש. גולן שרמן לחדשות נתניה: "בחרנו להשיק את הארנק ביט בעסק קטן שהוא בית חם לאנשים עם צרכים מיוחדים".

במשתלה  פועלת חנות רחבת ידיים ומגוונת המציעה מבחר שתילים.  עציצים וכדים והיא פתוחה לציבור הרחב.  הדיירים אוהבים את העבודה עם צמחים ושתילים ושמחים לפגוש את הציבור הרחב המגיע לחנות המשתלה.  היוזמה למפגש המקצועי היא הנגשת המשתלה לקהילה ולציבור הרחב ולאפשר לדיירים ולציבור הרחב מפגש נעים.

כפר עידוד צילום: גילי ניצן

הדיירים מועסקים בתשלום בתוך הכפר במסגרת המשתלה

כפר עידוד בנתניה הנו דגם ייחודי של דיור מוגן המיועד לאנשים בוגרים עם קשיי למידה, תפקוד והסתגלות על רקע נזק מוחי.  הוא הוקם בשנת 1988 על ידי קבוצת הורים אשר חפשו מענה לילדיהם המיוחדים שיהווה עבורם בית חם, בטוח ויציב עם איכות חיים ברמה גבוהה.  בכפר 150 דיירים בגילאים  21 ל~60,  גרים  בדירות פרטיות בתוך קהילה טיפולית~שיקומית ונהנים ממעטפת מקצועית. הם מועסקים בתשלום בתוך הכפר במסגרת המשתלה,  המכבסה ומרכז התעסוקה, ומחוץ לכפר בעבודה בקהילה.  החיים בכפר מעודדים כל דייר באופן אישי, לקדם ולמצות את יכולותיו התפקודיות ולספק לו תחושה של בטחון, הגנה וכבוד לחירותו ופרטיותו בביתו החם לחיים.

כפר עידוד בנתניה הוא בית חם לדיירים עם הנמכה קוגניטיבית ומוגבלות שכלית. החיים בכפר מהווים כלי משמעותי להתפתחות אישית  לצד רכישת כישורי חיים,  תעסוקה ופנאי. חשיפת פעילות המשתלה לקהלים מגוונים היא אחד הכלים לחשיפתה לצד הסרת חסמים ודעות קדומות.  "אין לנו ספק שהמשתתפים והמבקרים הרבים הפוקדים את כפר עידוד לאורך השנה ונפגשים עם הדיירים המיוחדים שלנו הופכים לשגרירים של סבלנות וקבלת השונה באשר הוא" אומרים בכפר.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות