fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בארון של שרון שכנר: אז מה במשבצת?

שרון שכנר היא עורכת דין בארגון נכי צה"ל. בת זוגו של מאור דאיה מקרית השרון. נושא האופנה הוא נטו תחביב שלה. והיא עושה את זה מאהבה וללא תמורה כספית. 
שרון שכנר. עורכת דין חובבת אופנה | צילום: שרון

משבצות הם הטרנד של העונה: מכובע ועד נעליים, מז'קט ועד מכנסיים. אני אוהבת משבצות עוד מהימים שהקיבוצניקים שלטו במשבצת. בשנים האחרונות הנוער הדתי לאומי כבש את המשבצות.  אבל מי שכבשה את ליבי בהופעתה הצנועה והמשובצת היא ריטה המורה מהסדרה הדנית "ריטה".

מורה שמופיעה לבית הספר בכל יום בג'ינס צמודים וחולצת משבצות. לפעמים יש לה ג'קט ואז היא מכניסה את הידיים לכיסים. ההופעה שלה כובשת. סדרה מומלצת למי שרוצה לראות מה קורה בתחום החינוך בדנמרק ואיך מורה מגלה ברגישות שלה את הבעיות שסוחבים איתם ילדים קטנים.

הארון של שרון שכנר

אז הלכנו לשרון שכנר בעלת הטור : "בארון של שרון" לראות מה עושה טרנד המשבצות לאופנה שלנו. שרון כותבת טור קבוע  אחת לשבועיים באתר קריית השרון שלי.

שכנר היא עורכת דין בארגון נכי צה"ל. בת זוגו של מאור דאיה מקרית השרון. נושא האופנה הוא נטו תחביב שלה. והיא עושה את זה מאהבה וללא תמורה כספית.

לחדשות נתניה מספרת שרון איך היא נשאבה לכתיבת אופנה

"אני כותבת על עצמי. תמיד שואלים אותי מאיפה אני רוכשת את הבגדים שלי. ביקשו ממני טיפים. מאחר והכתיבה היא אחד מכישורי הטובים מצאתי בשנת הקורונה עניין בכתיבה.  השילוב בין האהבה לאופנה וכישורי הכתיבה יצר את טור האופנה. מאור האיץ בי ונתן לי את הפלטפורמה של אתר קריית השרון שלי. התגובות היו חמות ואנשים פנו אלי בפרטי ושלחו לי תמונות לאחר שיישמו את מה שכתבתי".

משובץ קלאסי | צילום: שרון

המשבצות זו אופנה ישנה של גברים בעיקר

שרון שכנר: "טרנד המשבצות הוא אחד הטרנדים הרותחים של עונת החורף . המשובץ מסמל קלאסיות מעודנת. אבל בפועל מדובר בהדפס שיכול להיות שובב מאוד.

טרנד המשבצות חזר בהדפסים מגוונים שמאפשרים ליצור סגנונות לבוש שונים עם צבעים ומרקמים שיוצרים גם מראה אלגנטי.

מדובר במגמה שלא פוסחת על אף קטגוריה בארון הבגדים שלנו. החל ממעילים, ז'קטים ומכנסיים דרך חצאיות ושמלות ועד לאקססוריז. כולם בלי יוצא מהכלל מקבלים את הפרינט הקלאסי הזה.

המשבצות עצמן מגוונות החל ממשבצות סקוטיות קלאסיות, משבצות בקווים דקים ומשבצות עבות ודומיננטיות. מבחינה צבעונית הכל הולך:  משבצות השחור לבן הקלאסיות לצד הגוונים המונוכרומטים של האפורים והחומים הם בחירה בטוחה אבל גם משבצות בצבעוניות מתפרצת הכוללת אדומים, סגולים וירוקים יכולים ליפול בול למשבצת הטרנד הלוהט והם נותנים טוויסט צעיר יותר לטרנד המשבצות".

שרון שכנר. כתיבה ואופנה | צילום שרון שכנר

חוששת  להראות מבוגרת

"אם את חוששת להראות מיושנת ומבוגרת לגילך יש לי כמה הצעות שללא ספק ישאירו אותך בצד הקולי של המפה:

חצאית או מכנסיים משובצים ומעליהם סריג בגזרת אוברסייז הינם מראה מנצח ללוק עכשווי מגניב ולא מתאמץ.

חצאית מיני משובצת עם חולצה גדולה מעל תיצור לוק כייפי ולא מחייב.

בלייזר מחויט במשבצות בצבעים שונים כאשר מתחת מבצבצת חולצה חלקה יהפוך את המראה שלנו לאלגנטי ומתוחכם.

מי שאוהבת לשמור על סולידיות ועדיין רוצה להראות עכשווית יכולה להתעטף במעיל טראנץ גדול ומשובץ.

לנועזות שבינינו טוטאל לוק משובץ לגמרי בא בחשבון אולם רצוי לבחור בפרינט משובץ זהה שכן חלק מהיופי של הטרנד הזה נתון לאופי המאופק שלו ופחות להרפתקנות.

אז כדי שלא תשארי מאחור ריכזתי מספר אאוטפיטים סופר מגניבים שיתאימו ליום כייף עם חברה ואפילו לדייט רומנטי".

,"

מערב פרוע וקלאסי. המשבצת של שרון | צילום: שרון

חולצה משובצת

הדרך הכי פשוטה לאמץ את הלוק היא בעזרת חולצה משובצת שאפשר לשלב אותה עם לא מעט טרנדים חורפיים.

"אני ממליצה ללבוש את החולצה בהדפס המשובץ הקלאסי שמזכיר חולצה של בוקרים בטוטאל לוק כפרי עם מכנסי ג'ינס ומגפי בוקרים. מראה קל לביצוע אך מספיק מתוחכם ונוטף שיק כדי לעורר ענין שיכול ללוות אותך לאורך כל פעולות היום בעבודה ובפעילות אחר הצהריים".

בלייזר משובץ | צילום: שרון

"בלייזר הוא פריט שהוא must have בכל ארון מהסיבה הפשוטה שהוא משתלב בכל אאוטפיט ומשדרג אותו ברגע. ניתן לשלב בלייזר משובץ עם מגוון פריטים והוא מעניק לוק של נעורים נצחיים.

את הבלייזר המשובץ בגזרת אוברסייז אפשר ללבוש כמעיל או כג'קט בשילוב חולצה מכופתרת ומכנסיים מחויטים למראה רשמי או לפגישת עבודה או עם גינס למראה שיקי יומיומי.

מכיוון שמדובר בז'קט בעל נוכחות העדיפי לשלב אותו עם בגדים חלקים ונטולי הדפסים וקרעים וזאת כדי ליצור מראה הרמוני מנצח. כדאי להיזהר משילוב של הבלייזר עם פריטים נוספים רחבים או הדפסים שונים שיכולים ליצור מראה עמוס, גדול ומרושל".

השילוב המנצח בלייזר משובץ

"השילוב המנצח שלי הוא בלייזר אוברסייז משובץ עם חולצת גולף, מכנסיים מחוייטים בגזרת סקיני ונעלי אוקספורד שמוסיפות תחכום למראה. הטרנד החם של העונה הוא שילוב חגורה מעל בלייזר שמדגישה את קו המתניים. אני בחרתי בחגורת עור בעלת אבזם כפול מכסף שמקפיצה את הלוק ומחמיאה מאוד לגוף".

קצר ומשובץ | צילום: שרון

מכנסיים משובצים

"מבלי לפגוע במעמדו של הבלייזר המשובץ בחודשים האחרונים המכנסיים המשובצים מציגים פייט מרשים. טריק הסטיילינג המובטח למכנסיים המשובצים הוא שידוך המכנסיים לפריטים חלקים בצבעוניות רגועה כמו לבן ושחור.

חשוב לזכור שמכנסיים עם דפוס משובץ אינן מחמיאות לבעלות מבנה אגסי שכן ההדפס יוסיף חזותית קילוגרמים מיותרים על הירכיים. מנגד לבעלות כתפיים רחבות ההדפס המשובץ במכנס יעזור לאזן את הפרופורציות של הגוף.

במקרה שלנו השותפה המושלמת בעיני למכנסיים המשובצים הינה חולצה לבנה חלקה עם שרוולים מתרחבים. אלה יוצרים מראה רומנטי ורך. נעלי הסירה משוות לאאוטפיט מראה קלאסי רשמי ומכובד. והצעיף האדמדם נותן כתם של צבע שמשתלב בצורה הרמונית עם גווני האפור שחור לבן".

להתחיל משבצות בקטן

"אז אם התחברת למשבצות ואת מבולבלת ותוהה כיצד להתחיל ולהשתבץ תמיד ניתן להתחיל בקטן. ולאמץ תחילה את ההדפס באקססוריז שיש בהן נגיעות משובצות קלות (צעיפים, נעליים וחגורות). יש לזכור שבניגוד לטרנדים רבים את טרנד המשבצות ניתן להתאים לכל אחת. ולמגוון סגנונות לבוש אם רק תשכילי לעשות זאת נכון".

לעוד טיפים של שרון ולטרנדים נוספים לחצו כאן

  • כל הפריטים המוצגים בכתבה הם פריטי לבוש פרטיים מהארון של שרון
  • לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות