fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורגד לראש הממשלה: תמנה מסביר לאומי סמכותי עם נוכחות מרגיעה כמו נחמן שי

אהרון אורגד, עיתונאי ומרצה לתקשורת המונים, קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו ולראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת, למנות ״מסביר לאומי״ מיוחד לנושא מגיפת הקורונה.
נדרש מרגיע לאומי. נחמן שי

המשנה לראש העיר נתניה, אהרון אורגד, עיתונאי ומרצה לתקשורת המונים, קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו ולראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת, למנות מסביר לאומי מיוחד לנושא מגיפת הקורונה.

לדברי אורגד , הציבור הרחב מצפה  לשמוע הנחיות ברורות  בשפה אמינה, אחידה וברורה, מה שיסייע להפנמת ההנחיות  על ידי האזרחים  ללא סדקים שנבעו מחוסר הבנה.

אורגד: ״ בשבוע שעבר החמאתי למנכ״ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב,  בו אני רואה איש ראוי ונבון,  שעמד עד כה יחד עם ראש הממשלה  עצמו בחזית ההופעות בפני הציבור בנושא משבר הקורונה.  אבל כרגע אנו נמצאים בעיצומה של התפשטות המגיפה ויש צורך בהנחיות פרטניות לציבור. למשל, נושא הריחוק החברתי ושמירה על מרחק שני מטר הובן על ידי הציבור,  אבל נושא מגע הידיים במכשירים שונים ממש לא הופנם. אנשים ממשיכים לסחוב עגלות סופרמרקט, ללחוץ על הכפתור במעלית ללא כפפה או נייר  ולמלא דלק במשאבות ללא כל כיסוי לידיים. רופאים  בכירים שאני מכיר מוטרדים מכך מאוד. לפיכך צריך גורם סמכותי, מסביר לאומי בסגנון נחמן שי ממלחמת המפרץ שיעביר את ההנחיות הללו לציבור באופן שוטף. אני מעריך שההנחיות ילכו ויתגברו ככל שיחלוף הזמן וצריך דחוף  גורם סמכותי שיעביר אותן״.

אהרון אורגד צילום בני טפירו
אהרון אורגד צילום בני טפירו

עוד מוסיף אורגד שרצוי שזו תהיה אישיות רפואית בכירה: "רהוטה ובעלת סבר פנים נעים שעצם נוכחותה על המסך תהיה אלמנט מרגיע".

לדבריו רשתות השידור מארחות מומחים שונים אשר כל אחד מדבר בשפתו שלו ואין מסר אחיד. "צריך לטפל בכך בדחיפות, ואני מקווה שראש הממשלה ינחה את אנשיו בהתאם״.  

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו חדשות נתניה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות