fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

13 חולים חדשים ביממה האחרונה. חולי קורונה ביקרו במכוני כושר בקניון ובשני סופרים בדרום העיר

בשלושת הימים האחרונים עלה מסגר חולי קורונה בנתניה ל-  36. השבוע הם אותרו בסופרים במכון כושר וזו לא כל הרשימה
חדר כושר הוא עיר מקלט עבורי.
חדר כושר הוא עיר מקלט עבורי

והשבוע גם במכון כושר. בשלושת הימים האחרונים עלה מספר החולים בנתניה ל-  36. השבוע הם אותרו בסופרים, מכון כושר וזו לא כל הרשימה. משרד הבריאות מעדכן בכל יום בדיעבד. מי שהיה במקומות אלה בשעות הנקובות חייב להודיע למשרד הבריאות ולהכנס לבידוד.

עליה במספר חולי הקורונה בנתניה. ביממה האחרונה אותרו בנתניה 13 חולי קורונה מאומתים. מספר החולים בקורונה בנתניה עד כה מגיע היום (רביעי) ל – 460.  מספר המחלימים עלה ל – 232  ומספר החולים החדשים בשלושת הימים האחרונים הוא 36. מספר הבדיקות שנעשו עד כה הוא 21,924 בדיקות

משרד הבריאות פרסם מקומות שבהם שהו חולי קורונה בנתניה בין 3.7 – 5.7 מהנתונים עולה כי חולה קורונה ביקר בסניף שופרסל דיל אקסטרה שברחוב המלאכה 32 באזור התעשיה פולג כמו כן נמצא ביקור של חולה קורונה גם בסניף של מגה בעיר ברחוב גרינבוים באזורים. גם על חדרי הכושר הקורונה לא פוסחת. הפעם הגיע חולה קורונה לביקור במכון הכושר swift netanya. בקניון עיר ימים ולהולמס פלייס בקניון השרון.

 

כל מי שזוכר שביקר במקומות האלה בשעות המפורסמות כאן חייב להכנס לבידוד ולהודיע למשרד הבריאות על כך.

באתר משרד הבריאות יש דרך נוחה להודיע על כניסה לבידוד:

מקומות החשיפה לנגיף הקורונה בימים האחרונים בנתניה גם במכוני כושר

 

5.7

במכון כושר swift Netanya בקניון עיר ימים בשעות 11:30 – 11:50

3.7

שופרסל דיל רחוב המלאכה 32 אזור התעשיה פולג 12:00 – 13:00

מגה בעיר רחוב גרינבוים 14 09:00 – 09:15

2.7

במכון כושר הולמס פלייס הרצל 60      18:30 – 20:00      20:00  – 21:00

משרד הבריאות ומשטרת ישראל

משרד הבריאות נעזר באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שמצויים בידי המדינה, כדי לסייע בביצוע החקירות האפידמיולוגיות של חולי קורונה. לשם כך מעביר המשרד את הפרטים של חולים לבדיקה טכנולוגית בשירות, ומקבל חזרה פרטים על אנשים שנמצא שהיו במגע קרוב עם חולה מאומת עד 14 ימים לפני שהחולה אובחן.

בסוף השבוע האחרון משטרת ישראל מקיימת בכל שעות היממה מבצע פיקוח ואכיפה רחב היקף בכל הארץ לאכיפת התקנות לשעת החרום, בדגש על מקומות הומי קהל, אולמות שמחה/גני אירועים, מועדונים, פאבים ומוקדי בילוי.

מטרת הפעילות לוודא את קיום ההנחיות ולצמצם את התפשטות הנגיף. הפרות של התקנות טופלו ע״י אזהרות, מתן קנסות, וכן שימוש בסמכויות הרישוי אל מול בעלי עסקים שאצלם נמצאו הפרות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות