fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

37 חולי קורונה נוספו בנתניה בשלושת הימים האחרונים. 61 חולים חדשים בשבוע

נתניה נוספו בשלושת הימים האחרונים 37 חולים מאומתים שזו עליה משמעותית אחוזים במספר החולים. מספר החולים עומד היום על 372 מהם החלימו 218 חולים. 
בדיקת קורונה

עליה בחולים המאומתים קורונה בנתניה.  בנתניה נוספו בשלושת הימים האחרונים 37 חולים מאומתים שזו עליה משמעותית אחוזים במספר החולים. מספר החולים עומד היום על 372 מהם החלימו 218 חולים.  מספר הבדיקות עלה  ל-19,731 כך שב -300 הבדיקות האחרונות אומתו  עשרה חולים נוספים. בכל הארץ נוספו ביממה אחת 1,107 חולים מאומתים. אכן עליה מדאיגה.

לפני יומיים פרסמנו שמספר חולי קורונה המאומתים בנתניה שנוספו בשלושת הימים הקודמים לפרסום היה 26 חולים. מספר חולי הקורונה עמד על  358 זו עליה של כ- 100 חולים בחודש האחרון. מספר המחלימים היה 213 אנשים. גם מספר הבדיקות עלה ל-19,405 בדיקות. 26 חולים מאומתים התגלו בנתניה בשלושת הימים האחרונים. מדובר בגידול של 7.8 אחוזים .

"עליה בחולים המאומתים בנתניה מדאיגה אותי. זה קשה להפנים ולחשוב כמו שחשבנו עם פרוץ המגפה. אז היתה היסטריה. אנשים נותנים דרור לעצמם ולא שומרים על הוראות המסכה והריחוק. זה לא רק דתיים שמתפללים בכולל או בבית הכנסת. זה מסיבות וארועים הן פרטיים והן ציבוריים זה תורים ומסעדות. אין מה לעשות אלא שכל אחד ישמור על בריאותו. המסכה זה חובה. ואם לא צריך להסתובב ברחוב או ללכת לקניון אז עדיף להשאר בבית" אומרת תושבת נתניה היושבת בבית קפה במרכז העיר המקפידה על מרחק ומסכה. "אני חייבת להקפיד כי יש לי מחלות רקע וגם הגיל כבר בקבוצת הסיכון. אותי זה מפחיד לשמוע שמספר החולים המאומתים עולה. גם אם רבים מהם צכירים זה צריך להדאיג את כולם".

כסבתא – האם את מקפידה יותר עכשו?

"כן. אני לא מכניסה את הנכדים לביתי ולא נכנסת לבית שלהם. אנחנו מתראים בחצר  וזה בסדר גמור. כי מאז שהילדים בבתי הספר אינני יודעת מה הם מביאים הביתה. שיהיו בריאים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות