fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתחם הפיאנו בעיר ימים בנתניה: חל איסור על כניסת אופניים וקורקינטים חשמליים

לקראת הפתיחה של מתחם הפיאנו שתערך כנראה בעוד חודש יוצבו במקום תמרורים. בטיחות הציבור חשובה
פיאנו עיר ימים

מתחם הפיאנו עיר ימים. ועדת התנועה בראשות מ"מ ראש העיריה אלי דלל אישרה את בקשתה של חברת המועצה טלי מולנר תושבת עיר ימים שלא לאפשר כניסת כלי רכב ממונע למתחם הפיאנו. "משמעות ההחלטה היא שאין להיכנס למתחם עם טרקטורונים, קורקינט חשמלי אופניים חשמליים וכמובן אופנועים. בקרוב יוצבו תמרורים ותחל אכיפה מוגברת".

בקשתה של מולנר באה לאחר שבמתחם הפיאנו עוד לפני פתיחתו הגיעו עשרות בני נוער על אופניים חשמליים וקורקינטים וגלשו על מורד הדשאים על קרטונים. עם בוא הפקחים הילדים ברחו וגם הוריהם עזבו את המקום. אז לא משנה באיזו שכונה אתה גר הילדים לא מתייחסים לרכוש הציבורי במתחם הציבורי. וההורים? איפה הם?

מתחם הפיאנו מעורר עניין ובתי עסק מתכוניים לקראת הפתיחה.  בשבועות היה שם ארוע עם נגני רחוב, הגינון הציבורי טופל על ידי העיריה, בתי הקפה והחנויות כבר מתארגנים לקראת הפתיחה של המתחם שתושבי פולג יאהבו לבלות בו.

דלל: "בדיוק כמו במדרחוב גם כאן יחול איסור על כניסת רכב ממונע מאופניים ועד טרקטורונים מהסיבה שהוא מסכן את הציבור. בתוך שבועות מספר יותקנו במקום תמרורים קרוב לפתיחה של המקום. חשוב לנו שציבור האורחים ירגיש בטוח במקום".

המתחם  נמצא בימים אלו בשלבים אחרונים לקראת פתיחתו . המתחם משתרע על שטח של כ-9.5 דונם, אשר מתוכם כ-7,000 מ"ר מיועדים למסחר. יזמי הפרויקט הם קבוצת בריגה ואנשי העסקים דודו מכלוף ובר אבדיאב מחברת די.בי.איי נדלן בע"מ.

ההשקעה הכוללת בפרויקט עומדת על מעל ל-165 מיליון שקלים והוא ישלב תמהיל של מותגים, חנויות ובתי עסק ייחודים מהארץ ומחו"ל, חלקם יפתחו בלעדית ולראשונה במקום לצד נותני שירות ומותגים ידועים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות