fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל קמפיין לפיאנו  PIANO ב-220 אלף שקלים. טילטיל כאן. וידאו  

הפתיחה באפריל 2020 . רוצים לראות איך יראה המתחם?
טילטיל בא פיאנו. צילום גיא להב

כוכב הטלוויזיה לירון אורפלי המוכר והידוע כטילטיל, נבחר לככב בקמפיין חדש שיעלה השבוע למתחם הבילוי והקניות החדש, אשר הקמתו הולכת ונשלמת בימים אלו – מתחם פיאנו,  בעיר ימים, פולג נתניה. הקמפיין  יעלה בהשקעה של 220,000  שקלים בבתי הקולנוע וברשתות החברתיות והוא נעשה על ידי דניאל טופז יועץ יזמי, נועם ראובני מנהל תוכן ותסריטאי, עמרי מרון מפיק הקמפיין, רני מונצ'ז במאי הסרטונים וצוות השיווק של המתחם.

הקמפיין בו מופיע טילטיל מורכב מסדרה של כ-20 סרטונים קצרים ומשעשעים בהם רואים את טילטיל מגיע למתחם פיאנו, מראיין ומדבר עם הפועלים במתחם ובעלי עסקים וכן עורך משאלי רחוב בשכונת עיר ימים, שם נמצא המרכז המסחרי החדש.

לחצו על התמונה לראות וידאו את טיל טיל במתחם כפי שיראה באפריל 2020

 

 

המתחם  נמצא בימים אלו בשלבים אחרונים של הקמתו לקראת פתיחתו באפריל 2020. המתחם משתרע על שטח של כ-9.5 דונם, אשר מתוכם כ-7,000 מ"ר מיועדים למסחר. יזמי הפרויקט הם קבוצת בריגה ואנשי העסקים דודו מכלוף ובר אבדיאב מחברת די.בי.איי נדלן בע"מ.

ההשקעה הכוללת בפרויקט עומדת על מעל ל-165 מיליון שקלים והוא ישלב תמהיל של מותגים, חנויות ובתי עסק ייחודים מהארץ ומחו"ל, חלקם יפתחו בלעדית ולראשונה במקום לצד נותני שירות ומותגים ידועים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות