fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הורים בנתניה חוששים שמורה בבית ספר יסודי נדבקה בקורונה. מחכים לתוצאות הבדיקה

מורה מנתניה המלמדת בשני בתי ספר יסודיים בנתניה שהתה בקרבת אביה שהתגלה כחולה קורונה מאומת. המורה נכנסה לבידוד ועברה בדיקה.

האם מורה מנתניה נדבקה מאביה בקורונה? . הורים בנתניה חוששים לשלוח ילדיהם לבית הספר עד אשר יגיעו תוצאות בדיקת קורונה של המורה

בתי הספר הם עכשו מוקד הדאגה להתפשטות הקורונה. די במורה אחת שמלמדת במספר בתי ספר בנתניה כדי לעורר דאגה בקרב ההורים.

עם השיבה לבית הספר משלושה ימי חג השבועות התברר כי מורה מנתניה המלמדת בשני בתי ספר יסודיים בנתניה שהתה בקרבת אביה שהתגלה כחולה קורונה מאומת. מרגע הגילוי נכנסה המורה לבידוד והודעה נמסרה לבתי הספר בהם היא מלמדת. הבוקר היא  עברה בדיקת קורונה.

לפני שהתגלה דבר מחלתו של אביה המורה לימדה בבתי הספר לפי הנחיות של משרד הבריאות עם מסכה.

יחד עם זאת ישנם עכשו הורים  אשר נמנעו לשלוח את ילדיהם לבתי הספר הללו עד שתתקבל התשובה לבדיקת הקורונה של המורה.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "מינהל החינוך פועל בנושא על פי הנחיות משרד הבריאות".

יש לציין כי במסגרת ההנחיות, נדרשים התלמידים להגיע לבתי הספר עם מסיכה, אלכוג'ל , חבילת מגבונים ומפית אישית לזמן הארוחה. חובה להצטייד מדי בוקר בטופס הצהרת בריאות חתום על ידי ההורים. הצוותים החינוכיים נערכו עם תגבור של אמצעי החיטוי בכיתות ובמרחבים המשותפים. נערכה הסברה ושיח על חשיבות השמירה על היגיינה וניקיון. הורים, מתבקשים שלא להיכנס למוסדות החינוך ( גנים ובתי ספר ) לא להתקהל ליד השער ולשמור על מרחק של 2 מ' בכניסה למוסד החינוכי. כל זאת בהלימה להנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך. בימים הראשונים, צוותי החינוך עסקו והנחו את התלמידים בהתנהלות נכונה בשיגרה החדשה. "אנו מבקשים להודות לכל הצוותים החינוכיים בעיר על מנהיגותם בעת הזו, הפעילות המשמעותית, היצירתיות שלהם בחודשיים האחרונים, על הפרגון והאהבה אשר הרעיפו על התלמידים." אומרים בעיריה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות