fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבשם יוקרתי והגנה מקסימלית מהשמש

וגם: מוצרי טיפוח חדשים במחירים לכל כיס, מוצרים שיחזירו לעורכן את הנעורים וסכיני בשר איכותיים

 

[highlight color="yellow"]שווה ולא יקר.[/highlight] המותג Life לבית סופר פארם השיק סדרת טיפוח חדשה לגוף ולשיער. המוצרים מכילים תמציות ושמנים טבעיים בארבעה ניחוחות ואינם מכילים SLS ופראבנים. בהיצע: שמפו, מרכך, תחליב רחצה, קרם ידיים, קרם רב שימושי, סבון פילינג וקרם גוף. המוצרים מעולים, המחירים לכל כיס. 19-10 שקלים.

סדרת הטיפוח החדשה של לייף | צילום: יח"צ
סדרת הטיפוח החדשה של לייף | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]תלתלי אותה.[/highlight] מותג טיפוח השיער ג'ון פרידה מציעה את סדרת FRIZZ EASE DREAM CURLS, הכוללת תכשירים המדגישים את צורתם הטבעית של התלתלים. בין המוצרים: שמפו, מרכך, מסכה, תרסיס לעיצוב יומיומי ומוס. 40-35 שקלים. בסניפי סופר פארם ובאתר האונליין.

ג'ון פרידה למתולתלות | צילום: יח"צ
ג'ון פרידה למתולתלות | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]כרית לשפתייך.[/highlight] REVLON השיקה סדרת שפתונים בשם Kiss Cushion Lip Tint, שהמייחד אותם הוא אפליקטור ייחודי, דמוי כרית, למשיחה נוחה, מדויקת ונעימה. לשפתיים הם מוסיפים לחות ומעניקים להן מראה סאטני עדין. להשיג בשמונה גוונים. 60 שקלים. ברשתות הפארם.

שפתוני הכריות של רבלון | צילום: יח"צ
שפתוני הכריות של רבלון | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]יופי של סכינים.[/highlight] מתכננים מנגל? הנה הצעה שלא תוכלו לסרב לה מהמותג ARCOSTEEL: סט של שמונה סכיני נירוסטה לסטייק וכן מעמד עץ ייעודי לשמירה על הסכינים. השינון החד של הסכינים מאפשר לחתוך את הבשר בלי למעוך אותו ובכך לשמור על הנוזלים שבו. הסכינים מתאימות לחיתוך נתחי בקר, עוף וירקות ופירות קטנים עד בינוניים. ידית הסכין עשויה עץ והיא בעלת מבנה ארגונומי לאחיזה נעימה ונוחה. מעולה וגם מקסים. 129 שקלים. ברשת חנויות Arcosteel Kitchen.

סכינים של ארקוסטיל | צילום: יח"צ
סכינים של ארקוסטיל | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]תמצית הנעורים.[/highlight] מאיב רושה, מותג הטיפוח הבוטני, מגיעה אלינו סדרת הפרימיום המחודשת Anti-Age Global, המבוססת, כך הוסבר לנו, על טכנולוגיה ייחודית המאפשרת שימוש בתמציות וצוף ניצני פרחים (נקטר פעיל), כשהמטרה: להשיב את הנעורים אל העור. כל מוצרי הסדרה מבוססים על יותר מ-90 אחוז רכיבים טבעיים. מה בסדרה? תחליב המאפשר את קליטת מוצרי הטיפוח, סרום המשפר באופן מיידי ונראה לעין את מראה עור הפנים והצוואר, קרם יום לכל סוגי העור, קרם יופי ליום לעור יבש, קרם לילה שיקומי לכל סוגי העור, קרם עיניים וקרם מרוכז לטיפול בכתמים כהים. 280-117 שקלים. בסניפי איב רושה ובחנות האונליין.

מוצרי האנטי אייג'ינג של איב רושה | צילום: יח"צ
מוצרי האנטי אייג'ינג של איב רושה | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]בוקר טוב.[/highlight] אם אתם מחסידי דגני הבוקר, זה בשבילכם. תלמה השיקה לאחרונה את ברנפלקס אקסטרה פרוטאין, דגנים המכילים כ-20 אחוז חלבון במנה, חיטה מלאה ושיבולת שועל מלאה בטעם וניל מעודן ללא תוספת סוכר. מנת ברנפלקס כזו (30 גרם) מכילה כ-104 קלוריות. כ-18 שקלים. בכל רשתות השיווק.

אקסטרה פרוטאין. דגני ברנפלקס של תלמה | צילום: יח"צ
אקסטרה פרוטאין. דגני ברנפלקס של תלמה | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]תריחו יוקרה.[/highlight] חברת מוריה, שבמשך 30 שנים פעלה בשוק המוסדי עם התמחות בניקיון בתי חולים, בתנאי חיטוי וסטריליזציה מתקדמים, עברה לאחרונה גם לשוק הפרטי והשיקה את חנות הדגל של החברה – מוריה STORE ברחוב בר יהודה 8 בצ'ק פוסט. בין שלל מוצריה, מציעה החברה מבשמי אוויר ובדים, המצוידים במתז מיוחד לפיזור ערפילי, אחיד ומקסימלי באוויר, באופן שאינו מכתים את האריגים. הניחוח המעולה (שלושה ניחוחות לבחירה) נותר בחלל מבוקר ועד ליל. מצוין, אם כי טיפה יקר. 137 שקלים מחיר רגיל, ועכשיו במבצע באתר החברה: 115 שקלים. בכלל, שווה לכם להיכנס לאתר החברה, יש שם שלל רב במחירים בהחלט סבירים.

מבשמי בדים וחדרים של מוריה | צילום: אשר שרביט
מבשמי בדים וחדרים של מוריה | צילום: אשר שרביט

[highlight color="yellow"]עוברים להגנה.[/highlight] מותג לה רוש פוזה הרחיב את סדרת ANTHELIOS של מוצרי ההגנה מפני השמש והשיק קרם הגנה לפנים SPF50+ הניתן למריחה גם באזור העיניים ומפחית את תחושת הצריבה. הקרם מתאים לעור רגיש ולעור מגורה, אינו שומני, אינו דביק, אינו משאיר סימנים לבנים ואינו מכיל בושם או פראבנים. 99 שקלים ל-50 מ"ל. ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים. לפרטים נוספים באתר החברה.

הגנה מקסימלית לפנים. לה רוש פוזה | צילום: יח"צ
הגנה מקסימלית לפנים. לה רוש פוזה | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות