fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רטיות פלא לעיניים ומסיר שומנים, חובה בכל מטבח

וגם: טקילה נהדרת, בשמים חדשים של רוברטו קוואלי וקרם גוף לעור יבש מאוד

 

[highlight color="yellow"]תגידו יפה שלום לשומנים[/highlight]
מי לא מכיר את העונש שבהסרת שומנים ממחבתות, סירים תבניות ופינות במטבח? לאחרונה התנסה המדור בפלא חדש בשם AMBER, שזהו מסיר שומנים טבעי, המבוסס על מרכיבים מהירקות. התזה, המתנה של כמה שניות וניגוב במטלית לחה נותנים תוצאות מרנינות. הכתמתם את הבגדים בשמן? התיזו מהחומר על הכתם לפני ההכנסה למכונת הכביסה, ותופתעו. מוצר מושלם, חובה בכל בית. 15 שקלים למכל של חצי ליטר. להשיג בחנות הדגל של חברת מוריה STORE בצ'ק פוסט (רחוב בר יהודה 8) ובאתר החברה: moriya-store.co.il.

מסיר שומנים AMBER | צילום: יח"צ
מסיר שומנים AMBER | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]הניחוחות של קוואלי[/highlight]
בשמים חדשים בשם Deep Desire, לגבר ולאישה, של בית האופנה רוברטו קוואלי. ניחוחו החושני של הבושם לאישה מורכב מתערובת של גרגירי פלפל שחור ורודים ומנדרינה, פרחים לבנים, יסמין ערבי ופולי קקאו. גם הבושם לגבר נפתח בניחוח של מנדרינה ופלפל, אך במקום גרגירי פלפל שחור ורודים, השתמש בו המאסטר-פרפומר כריסטוף ריינו בתמצית פלפל גברית יותר. הניחוח הגברי משלב גם זעפרן, קינמון, פרח הטוברוזה ותווי עץ. 329 שקלים ל-75 מ"ל בושם לאישה, 299 שקלים ל-100 מ"ל בושם לגבר. ברשתות הפארם.

הבושם החדש לגבר של רוברטו קוואלי | צילום: יח"צ
הבושם החדש לגבר של רוברטו קוואלי | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]לחטוף חטיף[/highlight]
לסדרת Nut Cream Cups של מותג חטיפי הדגנים Nature Valley הצטרף טעם חדש: קרם אגוזי לוז וקקאו. זהו חטיף פריך ועגול משיבולת שועל מלאה ו-100 אחוז דגנים, המהווים מקור טוב לסיבים תזונתיים. בנוסף, מכיל החטיף קרם אגוזי לוז משובח ללא תוספת חומרים משמרים או צבעי מאכל. פינוק מתוק ובריא לכל עת. 15 שקלים (מחיר היכרות) למארז של ארבעה חטיפים. רשתות השיווק.

החטיף החדש של Nature Valley | צילום: יח"צ
החטיף החדש של Nature Valley | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]יראו לכן בעיניים[/highlight]
AHAVA מעבדות ים המלח הרחיבה את סדרת OsmoterTM עם רטיות לטיפול ממוקד באזור העיניים. OsmoterTM היא תמצית מינרלים מים המלח, שקטפה פרסים בשל סגולותיה הייחודיות. מדובר במרכיב מוגן בפטנט, הנספג אל העור ומעניק לו רכות וזוהר באופן מיידי. הרטיות מועשרות ברכיבים המבוססים על טכנולוגיות חדשניות לחידוש ומיצוק העור, והתוצאות הטובות ניכרות כבר לאחר הטיפול הראשון – החלקת קמטי יובש, קמטים וסימני עייפות ומתח. 180 שקלים לשש רטיות. באתר: ahava.co.il, ברשת חנויות AHAVA, בדיוטי פרי ובסופר פארם.

רטיות לעיניים של AHAVA | צילום: אלכס ליפקין
רטיות לעיניים של AHAVA | צילום: אלכס ליפקין

[highlight color="yellow"]מרגריטה, מרגריטה[/highlight]
מתאים לכם ערב על טקילה משובחת? נסו את טקילה "סיירה רפסודו" האיכותית, הנמכרת ביותר באירופה. היא עוברת הליך יישון של שישה חודשים בחביות קטנות של עץ אלון, המאיץ את הבשלת המשקה ומעניק לו את הצבע הזהוב. את הטקילה האיכותית תשיגו במארז להכנת מרגריטה מקסיקנית עם רביעיית פחיות של המותג PALOMA בטעם אשכולית אדומה ולימון תמורת 90 שקלים. בחנויות האלכוהול.

טקילה "סיירה רפסודו" | צילום: יח"צ
טקילה "סיירה רפסודו" | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]קרם משובח[/highlight]
מותג הדרמו-קוסמטיקה CeraVe מציע קרם לחות לפנים ולגוף המתאים לעור יבש עד יבש מאוד. הוא מעניק לחות לכל אורך היום ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. הקרם, המכיל שלושה סרמידים חיוניים וחומצה היאלורונית, נספג בקלות ולא הופך את העור לדביק ושמנוני. בנוסף, הוא אינו מבושם ואינו מכיל פראבנים. מתאים גם לילדים. 55-120 שקלים, תלוי בגודל האריזה. בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בקופת חולים מכבי ובאתרי המכר השונים.

קרם לחות לפנים ולגוף של CeraVe | צילום: מוטי פישביין
קרם לחות לפנים ולגוף של CeraVe | צילום: מוטי פישביין

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות