fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי עכו לנתניהו בגולן: "דפקת אותנו"

התושבים מוחים על הפגיעה בהטבות המס: "בבחירות הבאות ביבי נתניהו כבר לא יקבל בעכו 40 אחוז"
תושבי עכו הפתיעו את נתניהו בישיבת הממשלה ברמת גולן. צילום: גלעד גנץ

עשרות מתושבי עכו בגיבוי ראש העירייה שמעון לנקרי, וחברי מועצת העיר יהודים וערבים כאחד הגיעו היום לפתח ישיבת הממשלה החגיגית הנערכת ברמת הגולן. התושבים מוחים נגד תקנת המס החדשה שתיכנס לתוקפה בסוף החודש ובמסגרתה יופלו תושבי עכו באופן משמעותי ביחס לתושבי נהריה: "העיר עכו תתרוקן מנכסיה החברתיים והכלכליים, היא תחזור שלושים שנה אחורה. בבחירות הבאות ביבי נתניהו כבר לא יקבל בעכו 40 אחוזים ואנשים לא ישימו "מחל" בקלפי בעיניים עצומות כמו תמיד" מבטיחים תושבי עכו

תושבי עכו יצאו למאבק לפני מספר שבועות תחת הכותרת "ביבי עבדנו בשבילך, אל תעבוד עלינו", המפגינים טוענים כי ראש הממשלה נתניהו מחסל את עכו מאחר שבאחד ביולי תעבור תקנה שתפלה את תושבי עכו לעומת שכנתה מצפון נהריה.

לפני  כשמונה חודשים החליטו הממשלה ורשות המיסים על שינוי חלוקת הטבת המס כך שתושבי נהריה יקבלו עד פי 3 מתושבי עכו, מצב זה יגרום לזוג תושבי נהריה לקבל הטבת מס עד שווי של עשרות אלפי שקלים בשנה לעומת תושבי עכו. ראש העיר לנקרי טוען כי אם התקנה החדשה תיכנס לתוקפה, עכו תחזור 30 שנה אחורה. "תושבי העיר ממעמד הביניים פשוט יעזבו את העיר יצפינו 5 ק"מ לנהריה ויקבעו שם את ביתם. העיר עכו תתרוקן מנכסיה החברתיים והכלכליים"

בעכו טוענים ללא פחות מאשר "כפיות טובה" מצד ראש הממשלה: "ביבי נתניהו קיבל בעכו 40 אחוז מסך כל הקולות בבחירות האחרונות לכנסת שהתקיימו אך לפני חודשיים, אבל במקום לעזור לעיר, הוא דוחף אותה לאבדון, זה ראש ממשלה שעשינו הכל כדי שיבחר שוב, אבל בבחירות הקרובות זה לא יקרה. אנשים פה חוששים לעתיד הכלכלי שלהם, ולא תהיה להם שום בעיה לשים פתק לבן או פתק אחר שהוא לא "מחל" בקלפי", אומרים היום גורמים בסניף הליכוד בעיר שהצטרפו גם הם למאבק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות