fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איתן – כל אחד יכול הגיעו לגליל המערבי

'איתן' – כל אחד יכול, הינה יוזמה חברתית מדהימה שהוקמה בשנת 2015 במטרה לקדם את שילובם של אנשים עם צרכים מיוחדים באימוני כושר וספורט. נכון להיום, ב׳איתן׳ מאות מתאמנים ברחבי הארץ ולאחרונה הצטרפו משפחות רבות מהגליל המערבי. למתעניינים היכנסו לכתבה...
אנחנו 'איתן' – כל אחד יכול! | צילום: יח"צ איתן

מעצמים ומקדמים אנשים עם יכולות מיוחדות דרך אימוני כושר מקצועיים!

איתן – כל אחד יכול, הינה יוזמה חברתית שהוקמה בשנת 2015 במטרה לקדם את שילובם של אנשים עם צרכים מיוחדים באימוני כושר וספורט.

אנחנו 'איתן' – כל אחד יכול! | צילום: יח"צ איתן

היוזמה מבוססת על תהליך העצמה באמצעות אימוני כושר מקצועיים במגוון תחומים ובהתאמה אישית לכל מתאמן. ״איתן״ קמה במטרה להעצים ולקדם אנשים עם צרכים מיוחדים, לשבור עבורם ועבור בני משפחותיהם את תקרת הזכוכית וליצור שינוי עמדות ושוויון הזדמנויות כלפיהם, בחברה הישראלית.

כיום, איתן- כל אחד יכול, מונה מאות מתאמנים מיוחדים, מגיל 6 ואילך, בכל רחבי הארץ, רובם על הספקטרום האוטיסטי ברמות תפקוד שונות. ״שיטת איתן״ מבוססת על שילוב ייחודי של אימונים מקצועיים ומותאמים אישית תזונה ואורח חיים בריא, ניתוח התנהגות, קואצ'ינג ו- NLP.

אנחנו 'איתן' – כל אחד יכול! | צילום: יח"צ איתן

התהליך נבנה עבור כל מתאמן באופן פרטני, תוך הצבת מטרות ויעדים ובניית תכנית הדרגתית ומקצועית המאפשרת בין היתר שילוב תעסוקתי בחברה. לשם כך, מובילה את הארגון משפחה תומכת של מאמנים מוסמכים ואנשי טיפול בכירים המגיעים מעולם הצרכים המיוחדים, עולם הכושר הגופני ועולם הקואצ'ינג. יחדיו, הם מעניקים למתאמנים מגוון רחב של אימוני כושר, כולל ריצה (גם מרתון) אימונים פונקציונליים, אומנויות לחימה, תנועה, ועוד.

בחודשים האחרונים התחילו בפעילות מרגשת ומעצימה בגליל, בשיתוף פעולה אסטרטגי עם קרן זארו.

הלל ואליה האחים האלופים שקיבלו חולצת איתן אחרי חודש אימונים | צילום: יח"צ איתן

ב'איתן' אומרים: "החזון שלנו לאפשר לכל אדם לקבל את המענה הטוב ביותר, ולכן זאת זכות עבורנו להגיע לאזור הגליל ולהשתמש בשיטת איתן שבאמצעותה יפרצו את גבולות המגבלה גם תושבי הצפון. נכון להיום, ב׳איתן׳ מאות מתאמנים ברחבי הארץ ולאחרונה הצטרפו משפחות רבות מהגליל המערבי, מאזורים: נהריה, מטה אשר, מעלות, כפר ורדים ועכו. כמו כן, נכנסנו לתת פעילות בבית הספר "רונה רמון״ הודות לשיתוף פעולה עם עיריית נהריה. את נבחרת המאמנים והמאמנות מייצגת בגאון דניאל רוזן- רכזת הצפון שלנו ילידת ותושבת העיר נהריה, מלאת מוטיבציה להרים את הצפון הכי גבוה שרק אפשר."

והוסיפו: "משפחות גליל המערבי, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחת 'איתן' כדי שנוכל להעצים ולקדם את ילדכם דרך אימוני כושר מקצועיים, המאמנות והמאמנים שלנו מחכים לכם."

לפרטים וליצירת קשר:

דניאל רוזן – רכזת מחוז צפון 052-512-3337

אנחנו 'איתן' – כל אחד יכול! | צילום: יח"צ איתן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות