fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיתוף פעולה ייחודי שייצר לכם מקומות עבודה חדשים בצפון

עמותת מונאא חלל לשינוי וקבוצת קונטאל טכנולוגיות יכשירו קבוצות של מהנדסים והנדסאים לתעסוקה בטכנולוגיות מתקדמות בתעשייה
אסף ברימר ושי גרשון. צילום מונאא חלל לשינוי

שיתוף פעולה חדש יכשיר קבוצות של מהנדסים והנדסאים לתעסוקה בטכנולוגיות מתקדמות בתעשייה

שיתוף פעולה חדש בין עמותת מונאא חלל לשינוי לקבוצת קונטאל טכנולוגיות, במסגרתו קבוצת קונטאל תקדם, תלמד ותעודד חדשנות טכנולוגית בקרב מהנדסים והנדסאים הלומדים במונאא. בתום ההכשרה שתתקיים במרכז של מונאא במג'ד אל-כרום, ישתלבו המשתתפים כמובילי חדשנות והתייעלות בחברות במשק, ביניהן אינטל, שטראוס ותנובה.

בשנים האחרונות מתקיימים שינויים רבים בשוק העבודה, לרבות חברות תעשייה המתאימות את עצמן לשינויים בעזרת מעבר למפעל חכם וייצור מתקדם. עמותת מונאא – חלל לשינוי, הפועלת לפיתוח עתודות תעסוקה של מהנדסים והנדסאים באמצעות קורסים והכשרות, הודיעה השבוע על שיתוף פעולה חדש עם קבוצת קונטאל טכנולוגיות, העוסקת בפיתוח ואספקת מערכות מתקדמות לתעשייה.

במסגרת שיתוף הפעולה, מהנדסים מקבוצת קונטאל יעבירו את הידע והמיומנות שלהם למשתתפים מטעם מונא, לרבות היכרות עם ההתקדמות הטכנולוגית הנדרשת והטמעתה בתעשייה בהיבטים של אוטומציה, ראייה ממוחשבת ורובוטיקה תוך קידום ערכים חברתיים. בנוסף, יזכו המשתתפים בהתנסות ותרגול פרקטי ועדכני מתוך הניסיון המעשי של מהנדסי קונטאל בפרויקטים בתעשייה.

במהלך הקורסים שיתקיימו במרכז המדעים של מונאא במג'ד אל -כרום, יוכשרו הקבוצות בתחומים מקצועיים רבים כגון בקרים מתוכנתים, פרוטוקולי תקשורת, יישום מערכות ראייה ממוחשבות, וכן, יישום מערכות רובוטיות תעשייתיות. במסגרת שיתוף הפעולה יערכו אף ביקורי שיתוף ידע במפעלים בתעשייה הישראלית בהם הוטמעו בשנה האחרונה הטכנולוגיות השונות. בתום ההכשרה ישתלבו המשתתפים כמובילי חדשות והתייעלות בחברות גדולות במשק.

מנכ"ל ומייסד מונא-חלל לשינוי אסף ברימר: "חברת מונאא-חלל לשינוי פועלת רבות לקידום חינוך למיומנויות ופיתוח מסוגלות במסגרת נבחרות המשתתפות בתכניות לטכנולוגיה מתקדמת. אני שמח ומברך על שיתוף הפעולה של מונאא עם קבוצת קונטאל ומאמין כי יש לנו חזון משותף – פיתוח ועידוד מנהיגות מקומית רב תרבותית, חדשנית וטכנולוגית, מבוססת רובוטיקה ואוטומציה, תוך קידום ערכים חברתיים ומיומנויות המאה ה-21 לתעשייה המתקדמת".

מנכ״ל משותף בקבוצת קונטאל טכנולוגיות שי גרשון: ״נסיון פרקטי מעשי לבוגרי האקדמיה הוא מפתח חשוב בקליטתם למפעלי תעשייה. אלפי עובדים חסרים בתעשייה הישראלית ובזכות היוזמה המבורכת של מונאא אנו עדים לכח אדם מקצועי חדש המצליח להשתלב במקצועות חיוניים בתעשייה הישראלית. קבוצת קונטאל טכנולוגיות רואה בשיתוף פעולה זה אמצעי לקידום חזון החברה – שיפור איכות החיים בישראל על ידי הפיכת הסביבה לפרודוקטיבית יותר וברת קיימא״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות