fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסיום המושלם של שי ושני מהמירוץ למיליון

שני אלון ושי גבריאל הודחו אתמול מהמירוץ למיליון לאחר שפספסו בשניה אחת את ההגעה אל השטיח. שני אלון: "ההרגשה אחרי יום ההדחה פשוט מדהימה, לא יכולנו לבקש סיום יותר טוב מזה"
שני אלון ושי גבריאל מהמירוץ למיליון | צילום: עדי אורני
שני אלון ושי גבריאל מהמירוץ למיליון | צילום: עדי אורני

שני אלון ושי גבריאל, ממושב עין יעקב, הם זוכי העונה הרביעית של התוכנית "המירוץ למיליון".

כידוע, שי הוא החבר הכי טוב של רונן, בעלה של שני. הצמד חזר העונה לתוכנית "המירוץ למיליון" אולסטארס לסיבוב שני קשה במיוחד. במהלך העונה שני נפצעה ברגלה, היה נראה כי היא לא תוכל להמשיך בתוכנית, אך הסתבר ששני חזקה יותר מהקושי של המירוץ והמשיכה לעוד מספר פרקים. אך רגע לפני הגמר הם הודחו בפרק עוצר נשימה.

בפעם הראשונה בתולדות התוכנית הגיעו שני זוגות לקו הסיום ביחד והמנחה רון שחר נעזר בצילומים כדי לראות איזה זוג ממשיך את המירוץ ומי הודח. אז תפסנו את שני אלון לשיחה קצרה:

איך היה לחזור בפעם השניה למירוץ למליון?

"לחזור למירוץ היה סופר מרגש. לדעת ששוב פעם נותנים לנו הזדמנות להיות חלק מהפקה כזו משוגעת מסביב לעולם היא ללא ספק חוויה אדירה. המירוץ הזה היה יותר קשוח מבחינת געגועים כי השארנו ילדים בבית והגעגועים שרפו לנו את הלב אבל מנגד נלחמו עד קצה גבול היכולת והוכחנו לעצמנו שוב שאנחנו יחד צוות מנצח."

איך ההרגשה להיות יום אחרי ההדחה?

"ההרגשה פשוט מדהימה!, לא יכולנו לבקש סיום טוב יותר מאשר סיום כזה שהוכיח שכסף זה לא הכל בחיים ובייחוד לא עבורנו! ומה שחשוב באמת הם הערכים איתם באנו מהבית שהובילו אותנו לאורך כל הדרך.

"ולמרות שידענו שהעיכוב עם השפלנים עלה לנו ב-20 דקות ולמרות שהשפלנים לא עזרו לנו במשימה דקה אחרי שעזרנו להם ועזרו לזוג אחר וה-20 דקות שעזרנו להם הם אלה שעיכבו אותנו לרוץ יחד איתם לשטיח, קיבלנו את זה באהבה גדולה ובחיוך גדול.

"נשארנו חברים טובים מאוד של השפלנים המדהימים והכי חשוב זכינו אחד בשנייה. בחברות שגם מיליון דולר לא יכולה לקנות, ובזה שאנחנו מהווים השראה לילדים שצופים בנו שמעבר לכל דבר בחיים הכי חשוב זה להישאר נאמנים לעצמכם, לערכים שלכם ותמיד לא משנה מה לעזור לאחרים."

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות