fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית נהריה לשר הפנים: הכנס את העירייה לתוכנית הבראה

מנתוני הדו"ח הכספי לשנת 2018 עולה כי הגירעון בקופת העירייה זינק בשנת 2018, שנת הבחירות, מ 3.1 מיליון ₪ ל 24.8 מיליון ₪ באופן מעורר חשד
הפר את הנחיות הסגר? רונן מרלי | צילום: עיריית נהריה
הפר את הנחיות הסגר? רונן מרלי | צילום: עיריית נהריה

נראה כי ראש עיריית נהריה רונן מרלי, לא באמת ידע על עומק הגירעון התקציבי בעיריית נהריה טרם כניסתו לתפקיד. לטענת עיריית נהריה, בשנת 2018, שנת הבחירות לרשויות המקומיות בישראל, גדל הגירעון השוטף של העירייה באופן בלתי מוסבר במאות אחוזים. מנתוני הדו"ח עולה כי הגירעון בקופת העירייה זינק בשנת הבחירות מ 3.1 מיליון ₪ ל 24.8 מיליון ₪.

התמונה הקודרת הוצגה לראש העירייה לראשונה בחודש אפריל השנה. מאז, כמעט מדי שבוע מתגלים חובות ודרישות נוספות לתשלום מצד ספקים וגורמים שונים, שביצעו פרויקטים עבור העירייה, ולא קיבלו תשלום על עבודתם.

בתוך כך, תהליך הבקרה של הדו"ח הכספי לשנת 2018 הושלם סופית בשבועות האחרונים ונחתם ע"י מרלי, אך בעקבות הנתונים הכספיים החמורים שעלו מן הדו"ח, נפגש ראש העירייה עם שר הפנים, אריה דרעי, ובהמשך עם מנכ"ל המשרד מרדכי כהן וביקש מהם להכניס את העירייה לאלתר לתוכנית הבראה.

לטענת העירייה, בפגישות שקיים עמם הבהיר מרלי, כי אינו יכול לעצום עיניים מול הגירעון העצום שירש ובכוונתו לנקוט בכל הדרכים כדי להחזיר את עיריית נהריה לניהול תקציבי שקול, אחראי ומאוזן. שר הפנים אריה דרעי, הנחה את אנשי משרדו לפתוח בדיונים עם נציגי העיריה ולבחון את הבקשה בחיוב.

ראש העיר צפוי להתייחס לעיקרי הדו"ח במהלך ישיבת מועצת העיר הקרובה, שתתקיים ביום רביעי הבא.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות