fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרב תרנגולות: זוגלובק תובעת את מילועוף

לטענת זוגלובק, מילועוף הפרה הסכם עליו חתמו בשנת 2012 ותובעת ממנה שמונה וחצי מיליון שקלים
מפעל זוגלובק בשלומי. צילום: יח"צ

בבית המשפט המחוזי בחיפה, התקבל בשבוע שעבר כתב תביעה של חברת זוגלובק, באמצעות עורכי הדין ראובן בילט וטלילה רוזנבאום, נגד מפעל מילועוף, של מילואות, על סך שמונה וחצי מיליון, לטענת התובעת, בשל הפרת חוזה.

עפ"י כתב התביעה, בשנת 2012 חתמו שתי החברות על הסכם בו תספק מילועוף 12,000 טון בשנה של תרנגולי הודו ופטמים, וזוגלובק תספק את שירותי השחיטה במשחטה אותה מפעילה בשלומי. למרות ההסכם, מילואות לא סיפקה את הכמות הנדרשת של עופות הפטם, ובאפריל 2013, אף ביקשה מילועוף לבטל את החוזה עם זוגלובק.

זוגלובק, שהפעילה משחטה בהתאם לצרכים שעלו בהסכם, נאלצה לשלם סכומים גדולים על הפעלת המשחטה ועל הוצאות לרשויות, שלא לצורך, כשמעל שליש מקו הפטם במשחטה, היה אמור להגיע מחברת מילועוף. עפ"י כתב התביעה, מילועוף המשיכה לספק תרנגולי הודו לשחיטה, אך גם כאן, לא בכמות עליה התחייבה.

כעת, כאמור, מבקשת זוגלובק מבית המשפט לחייב את מילואות בסכום התביעה, בתוספת מע"מ, ריבית, הפרשי הצמדה, שכר הטרחה לעורכי הדין והוצאות המשפט.

מזוגלובק נמסר כי אין הם מגיבים על כתב תביעה העומד בפני בית משפט, וממילואות לא התקבלה תגובה עד למועד סגירת הכתבה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות