fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קטרגל: קבוצה מעכו תייצג את ישראל באליפות אירופה

קבוצת הקטרגל "מרמוס - חומרי בניין", זכתה באליפות הסופר ליגה ותייצג את ישראל באליפות אירופה לקבוצות חובבניות שתיערך בחודש ספטמבר באיטליה
הנציגה שלנו באירופה. קבוצת מרמוס

קבוצת קטרגל מעכו שאומצה על ידי חברת מרמוס – חומרי בניין, זכתה באליפות הסופרליגה ותייצג את מדינת ישראל באליפות אירופה לקבוצות חובבניות שתיערך בחודש ספטמבר באיטליה.

מדובר בטורניר שנערך בקריית ביאליק בשיתוף עיריית קריית ביאליק ומדינת הכדורגל, בהשתתפות 8 קבוצות מאזור הצפון. הטורניר היה בשיטת ליגה בת 2 סיבובים.

הקבוצה העכואית בניהולו של אבי גז, הפגינה במהלך הטורניר תצוגות כדורגל איכותיות ומהנות וזכתה גם לשבחים רבים על התנהגות מופתית של שחקניה.

הקבוצה, שזכתה באליפות עוד לפני המחזור האחרון של העונה, רשמה מאזן מרשים של 15 ניצחונות והפסד בודד.

מנהל מחלקת הספורט העירונית בקריית ביאליק ומארגן הטורניר, בני בניסטי, סיכם: "הטורניר הזה הוא ליגת החובבים הראשונה בישראל ומתקיים זו שנה שנייה ברציפות. אנו שמחים לארח את המשחקים אצלנו בעיר, שמהווים מוקד משיכה לכל חובבי הכדורגל באזור. הטורניר התנהל באווירה ספורטיבית ואנו מברכים את הקבוצה העכואית שזכתה באליפות. מגיע להם לזכות באליפות ואני מאחל להם הצלחה באליפות אירופה. אני בטוח שהם ייצגו את ישראל בצורה הטובה והמכובדת ביותר".

מנהל הקבוצה אבי גז: "הקמתי קבוצה צעירה, תוססת, לוחמת ומאוד כישרונית. מגיע שאפו גדול לכל השחקנים שבאמת הפגינו יכולת מדהימה לאורך הטורניר כולו. אני שמח על הזכייה באליפות וגאה בשחקנים על הכבוד שהבאנו לעיר עכו. זו תהיה פעם ראשונה שלנו באליפות אירופה ויש כמובן התרגשות טבעית. נתכונן כמו שצריך ואני בטוח שנייצג את עכו ואת מדינת ישראל באופן ראוי ומכובד. אני גם רוצה להודות לשחר ויניב מרמוס, שהעניקו לנו חסות ונתנו לנו כל מה שצריך".

סגל הקבוצה כולל את השוערים: גיא סלמה וחיים בן שלוש ואת השחקנים: אליאור רווח, מאור אזולאי, ניסן רביבו, רון לחיאני, ירין פריינטה, ניר אזולאי, עומר אזולאי, שלומי סולומונוב, נדב גאון ומריק שמחייב.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות