fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קטרגל: קבוצה מנהריה תייצג את ישראל באליפות אירופה

כבוד: קבוצת קטרגל מנהריה זכתה באליפות הארצית בטורניר מדינת הכדורגל, ותייצג את ישראל באליפות אירופה שתיערך בחודש הבא באיטליה
בדרך לאליפות אירופה. קבוצת הקטרגל של עמידר נהריה

קבוצת קטרגל מנהריה, שזכתה באליפות טורניר ארצי שהתקיים במסגרת מדינת הכדורגל, תייצג את ישראל באליפות אירופה הקרובה שתיערך בחודש הבא באיטליה.

מדובר בקבוצה שהורכבה מהשוערים אור ברסנו ואלון מאור, והשחקנים: אבירם אזולאי, אדר קליר, איציק זפרני, אוראל אוחיון, דוד מור יוסף, דניאל צחור, יוסי אסיס, עומר בנימין ורון מלכה.

המאמן דקל כהן, סיכם את החוויה: "אנחנו קבוצת חברים שנפגשת כל שבוע ומשחקים יחד בשכונה. פנה אליי אחד השחקנים וסיפר לי על הטורניר ועל הפרס הראשון שהוא השתתפות בטורניר בינלאומי באיטליה. גייסנו ספונסר, בחור בשם רועי בניטה מנהריה, בעל עסק של טלפונים, ויצאנו לדרך. שאפו ענק לכל השחקנים שעבדו קשה לאורך כל הטורניר, לא נשברו גם כשהיינו בפיגור ונלחמו עד הסוף. אני מאוד נרגש מהזכייה ומבטיח שנייצג את העיר נהריה ואת ישראל בצורה טובה ומכובדת באירופה".

נהריה דווקא פתחה את הטורניר בהפסד בשלב הבתים, אבל בהמשך ניצחה פעמיים והעפילה לשלב הבא מהמקום הראשון. במשחקי ההצלבה נגד יריבה מבית אחר, ניצחה נהריה בפנדלים ועלתה לרבע הגמר.

במשחק רבע הגמר פגשה קבוצת עמידר נהריה את קבוצת הבינתחומי מהרצליה, כשהמשחק ביניהן הסתיים בשוויון, 2:2. נהריה כבר פיגרה פעמיים (1:0 ו-2:1), אך הצליחה להשוות משערים שהבקיעו אדר קליר ועומר בנימין. בפנדלים, ניצחה נהריה, 5:6.

גם המשחק בחצי הגמר, נגד בן דור חיפה, הסתיים בתיקו, 5:5. גם הפעם פתחה נהריה בצורה לא טובה ופיגרה, 1:0, אך איציק זפרני איזן ל-1:1. נהריה נקלעה לפיגור, 3:1, אך לא נשברה והשוותה משערים של אבירם אזולאי ואדר קליר, 3:3. נהריה לא הצליחה להמשיך במומנטום ושוב נכנסה לפיגור, 4:3. איציק זפרני כבש והשווה ל-4:4. נהריה נכנסה לפיגור בפעם החמישית במשחק, אך אבירם אזולאי דאג להשוות ל-5:5, והקבוצות התייצבו להכרעה בפנדלים. שחקני נהריה היו מדויקים יותר, ניצחו, 0:2, והבטיחו את מקומם במפגש הגמר.

גם משחק הגמר, נגד קבוצת רומא מירושלים, הסתיים בשוויון, 3:3, ושוב פעם נזקקה נהריה להכרעה בפנדלים. את השערים במשחק הבקיעו: איציק זפרני, דוד מור יוסף ואבירם אזולאי.

גם הפעם נהריה הייתה מדויקת יותר בפנדלים, ניצחה, 2:3, בזכות שערים זפרני, בנימין וקליר והוכתרה לאלופת הטורניר.

באליפות הארצית השתתפו 32 קבוצות קטרגל שחולקו בשלב המוקדמות לארבעה בתים ושיחקו בארבעה אזורים: קריית ביאליק, ראשון לציון, הרצליה וירושלים.

שתי הקבוצות שסיימו במקום הראשון בכל בית העפילו לשלב הפלייאוף. טורניר הגמר נערך בקריית ביאליק ולווה בטקס מרשים ובזיקוקים.

בעקבות זכייתה של הנציגה מנהריה במקום הראשון, היא תייצג את ישראל בליגת האלופות, שתתקיים בעיר רימיני באיטליה (5-8 בספטמבר), בהשתתפות 32 אלופות ארציות מרחבי אירופה. הקבוצה שתזכה באליפות תזכה במענק כספי בסך 5000 יורו.

נזכיר רק, שקבוצה נוספת, קבוצת מרמוס מעכו, שזכתה בטורניר מקביל, תייצג את ישראל באליפות אירופה לקבוצות חובבניות שתתקיים גם היא באיטליה (12-15 בספטמבר). שיהיה בהצלחה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות