fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אי אפשר בלי חיות מחמד

עמית ישראלי הבעלים של חנות Petfix בכרמיאל חושב שבעלי החיים הופכים אותנו לרגישים יותר
חנות לחיות מחמד בכרמיאל
עמית ישראלי עם ליצ'י , דמיון רב, צילום אישי

עמית ישראלי בעלים של חנות Petfix – מזון ואביזרים לחיות מחמד: "מאז שאני זוכר את עצמי היו לי חיות מחמד בבית אי אפשר בלעדיהם ואני חושב שהם בעלי השפעה לעשות את בני האדם רגישים יותר ובעלי חמלה לסובבים אותם."

משפחת ישראלי נמנית על המשפחות הוותיקות בעיר. האם, דליה, הייתה במשך שנים רבות שוטרת במשטרת ישראל, מאז פרישתה לגמלאות היא אחת המתנדבות הבולטות והמוכרות בעיר בשל מגוון עיסוקיה הרבים בתחום הקהילה. ילדיה עמית, כרמית וערן גם הם דמויות מוכרות כמי שנולדו, התחנכו, בגרו וגרים בעיר.

עמית הבן הבכור בן 41 נשוי באושר, כפי שהגדיר בעצמו, אב לשלושה, הפך יותר מוכר כאשר לפני שנים ספורות פתח את חנות המזון והאביזרים לחיות המחמד בקניון כיכר העיר, הוא הקניון הישן. שם הוא מקבל בסבר פנים ובמקצועיות את תושבי העיר ההולכים על שתיים וכמובן גם על ארבע.

ישראלי, בוגר תיכון הורוביץ המיתולוגי סיים את לימודי בשנת 1997, התגייס, ועשה את מסלול החיים של כל הצעירים בני גילו. כולל הקמת משפחה וחזרה לחיים בכרמיאל אחרי היעדרות של מספר שנים מועט.

עמית ישראלי עם ליצ'י , דמיון רב, צילום אישי

אי אפשר בלעדיהם

עמית למה דווקא חנות ייעודית להולכים על ארבע?

"מאז שאני זוכר את עצמי היו לי חיות מחמד בבית, אי אפשר בלעדיהם אני מאמין שהם בעלי השפעה לעשות את בני האדם רגישים יותר ובעלי חמלה לסובבים אותם.

במשך כל שנות עבודתי כשכיר הועסקתי בתפקידי שיווק ומכירות שונים, וקרוב ל10 שנים אחרונות כשכיר בחברות מובילות בתחום חיות המחמד בארץ.

במשך שנות עבודתי כשכיר בענף חיות המחמד צברתי ידע רלוונטי ניסיון רב וקשרתי קשרים משמעותיים עם מגוון רחב של אנשים בתחום, יבואנים וספקים של מזון וציוד, מאלפים, וטרינרים, ספרים ועוד. בשלב מסוים קיבלתי החלטה לפתוח חנות עצמאית שתהיה בבעלותי וכך אוכל לבנות חנות דגל שמסוגלת לתת מענה מקצועי בכל תחום שקשור לחיות המחמד וגידולם."

הצלחת, מה באמת הייחודיות של PETFIX אם כן?

"החנות דוגלת בהתאמה מרבית של מזונות וציוד מהמותגים המובילים בעולם מבלי לפגוע עמוק בכיס של הלקוח, שהרי הלקוחות שלנו מהר מאד הופכים למשפחה. מרגישים את זה לפי החיוך שלהם כשהם מגיעים לחנות והפידבקים החיוביים שאנו מקבלים תמיד בשיחות טלפון כשמתקשרים אלינו לבצע הזמנות באופן קבוע מדי חודש.

רוב הלקוחות מגיעים אלינו בגלל המחיר ונשארים בגלל השירות והמקצועיות שהם תמיד הקו שמנחה אותנו לפעול בנאמנות והגינות ולראות תמיד את טובת חיית המחמד לנגד עינינו."

לכבוד פורים הקרב ובא, עמית משתף גם את כלבו ליצ'י בשמחה שמביא החג לילדים ולגדולים, ומציע לנהוג באותה דרך המביאה שמחה לילדים, לכלבים ולהוריהם. קבלו את ליצ'י החתיך בבגדי ספורט מוכן למרתון כמו הדוד ערן, הנמנה על הרצים הבולטים בכרמיאל בענף זה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות