fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פיצה כזאת עוד לא טעמתם

באחד המיקומים היפים במדינה – אבו סנאן, מחכה לכם הפיצה הכי טעימה בגליל עם תוספות שלא תמצאו באף מקום אחר ובעשייה ביתית. בואו לטעום
פיצה אמיגוס

לפני למעלה מ-12 שנים פתח ע'סאן מחול את "אמיגוס פיצה" באבו סנאן. ברבות השנים ייצר המקום טעמים מיוחדים ותוספות מעניינות ומחול מקפיד לשמור על אותם טעמים מוכרים לאורך השנים, כך שכל אחד יכול למצוא כאן את הפיצה שהוא מתחבר אליה או להרכיב את הפיצה שלו בעצמו.

הסוד של "פיצה אמיגוס" טמון בבצק בעשייה עצמית ובסגנון אמריקאי. מכינים אותו בתבנית מיוחדת, נותנים לו לתפוח, ואופים בטבון, מה שנותן לו אווריריות נעימה. זאת לצד חומרי גלם איכותיים ביניהם 100 אחוז מוצרלה וגבינות איכות והכי חשוב, תוספות שאף אחד אחר לא מעז להוסיף לפיצה כמו חזה עוף, פרגית מעושנת או נקניקיות חריפות, שמקורן בעברה הרחוק של המשפחה בפקיעין.

מחול: "כשהייתי ילד, נשות הכפר, וביניהן אמא שלי, נתנו טעם וריח לבוקר, כאשר כמעט בכל יום הייתי מתעורר, כשעשן הטבונים מיתמר לשמיים ועשרות כיכרות לחם ופיתות דקות נאפות על עלים יבשים וענפי עצים שנאספו מכרמי הזיתים והעצים הפראיים בשולי הגבעות של פקיעין וכפר סמיע. על ברכי מסורת זו ומאותם חומרים מהטבע שאני אוסף מהאדמה הפרטית שלי, אני ממשיך עד היום לעשן את הפרגית". והתוצאה: פיצה מופלאה, עשירה בניחוחות וטעמים.

לצד הפיצה הייחודית אופים במקום לאפות ממולאות במבחר תוספות: רוסטביף, חזה עוף מעושן עם פטריות גבינה ובצל, סלמי וגבינה או קבב עזים מתוצרת מקומית.

כמובן, שניתן למצוא את כל התוספות השגרתיות כמו טונה, בולגרית, ירקות, אננס כך שגם הטבעונים ילקקו את השפתיים.

מי שמכיר את המקום יודע שניתן לבוא ולשבת במרפסת הנעימה וליהנות מפלטות של בשר איכותי או גבינות משובחות לצד סלטים אנינים ובירה טובה.

ע'סאן, שף במקצועו ומספק ציוד למטבחים ושפים ברחבי הארץ, מקבל את אורחיו בסבר פנים נפלא, השירות אדיב ולצדו שלושת בניו שמסייעים בהצלחת העסק המשפחתי.

לאורך השבוע, אמיגוס מספקת לכם גם שירותי take away ממושב נתיב השיירה ועד ג'דיידה מכר וטל-אל, במחירים שווים לכל כיס.

המקום פתוח בימים ב' ועד שבת, בשעות 10:00 – 2:00.

הנאה מכל ביס מובטחת. בואו ליהנות מפיצה מצוינת באווירה כפרית.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות