fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ערב הצדעה לצוותי מערכת החינוך במטה אשר

לרווחת עובדי מערכת החינוך בכרמיאל והגליל המערבי, התקיים ערב הוקרה שארגנו בהסתדרות המורים במרחב כרמיאל והגליל המערבי ומועצה אזורית מטה אשר
דוידוביץ, בן דוד, קטורזה ורדעי רגע לפני ההופעה. צילום: פרטי

ברביעי האחרון נערך באולם המופעים מטה אשר בכברי ערב הצדעה לעובדי מערכת החינוך בכרמיאל משגב והגליל המערבי.
בערב נכחו ראש המועצה האזורית מטה אשר משה דוידוביץ', סגן ראש המועצה יורם ישראלי, מזכ"ל הסתדרות המורים יפה בן דוד, יו"ר הסתדרות המורים בכרמיאל והגליל המערבי אריאלה רדעי, יו"ר סניף חיפה והמרחב וסגנית המזכ"ל עדנה דוד, יו"ר סניף עכו של הסתדרות המורים דוד מזוז, ראש המועצה המקומית שלומי גבי נעמן ועובדי מערכת החינוך, מורים, מנהלים ויועצים.

בערב ההוקרה נהנו הנוכחים מכיבוד מבית "מיקה", ומהופעה מצחיקה במיוחד של האחד והיחיד ישראל קטורזה. ללא ספק, היה ערב בלתי נשכח.

יו"ר הסתדרות המורים בכרמיאל והגליל המערבי אריאלה רדעי: "באוגוסט קיבלתי לאחריותי, כי"ור הסתדרות המורים בכרמיאל משגב גם את מרחב הגליל המערבי. בשיתוף פעולה עם ראש המועצה האזורית מטה אשר משה דוידוביץ, יזמנו את הערב המרגש. כיו"ר הסניף חשוב לתת שירות למורים, להנגיש להם את עצמי וידע חשוב ורלוונטי ולשמור עם השטח על קשר רצוף במיילים ובעזרת קבוצות הווטצאפ (של מנהלים, סגנים, יושבי ראש, גננות) המטרה היא להפוך את ה.המורים לבית תומך ומכיל עבור כל עובדי ההוראה שנותן שירות ומענה בכל שאלה, בעיה או סוגייה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות