fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית מעלות-תרשיחא: האם ההסתדרות תכריז על סכסוך עבודה?

עובדי העירייה טענו בפני יו"ר ההסתדרות בגליל המערבי, אשר שמואלי, כי זכויותיהם הסוציאליות נפגעו. הצפי הוא כי ההסתדרות תכריז בשבוע הבא על סכסוך עבודה
אשר שמואלי (צילום: פרטי)
אשר שמואלי (צילום: פרטי)

ביום חמישי השבוע התקיימה פגישה בין יו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי אשר שמואלי לבין וועד העובדים בעיריית מעלות, שטענו בפניו כי בחודשים האחרונים נפגעות הזכויות הסוציאליות של עובדי העירייה, המתבטא בעיכוב תשלומים לעובדים.

כזכור, בחודש ספטמבר דיווחנו על אי העברת תשלומי הפנסיה לעובדים בחודשיים שקדמו לו, אז מסרה העירייה בתגובה כי "שכר העובדים שולם במועדו, כולל התשלומים הסוציאליים".

בהמשך לשיחה שהתקיימה, הביע שמואלי רצון לבדוק את הפרטים על מנת לסייע לעובדים, והבוקר בכיר בהסתדרות אישר לצפון-1 כי ההסתדרות צפויה להכריז על סכסוך עבודה כבר בשבוע הבא.

בהמשך לפגישה בין וועד העובדים להסתדרות, חבר האופוזיציה, עו"ד יוסי ברדא, שלח מכתב לשמואלי ובו ביקש ממנו לנקוט בצעדים הדרושים על מנת לדאוג לעובדי העירייה, ואף בכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "בישיבת המועצה האחרונה מחיתי כנגד המשך קליטת בכירים והעלאת שכר לבכירים, בזמן שעובדים העירייה לא מקבלים שכר במועד ונשללות זכויותיהם. בתגובה, עבר ראש העירייה ארקדי פומרנץ להצבעה בנושא קליטת בכירים נוספים, מבלי לערוך דיון בנושא. כנראה שזכויות העובדים והשבתת העירייה לא מספיק חשובים לו, אחרת לא היה טס שוב לחו"ל לשבוע ימים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות