fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סייפת ישראלית זכתה במדליית ארד באליפות המכללות של ארצות הברית

גאווה ישראלית באליפות ה-ncaa, אליפות המכללות בארה"ב. הסייפת הישראלית ניקול פייגין, זכתה במדליית ארד בתחרות היוקרתית ביותר בארצות הברית והוכיחה את כישוריה ברמה הבינלאומית. במועדונה, מכבי מעלות, מיהרו לברך על ההישג
תפסה אמריקה. ניקול פייגין צילום: באדיבות עידן כפיר
ניקול פייגין, חברת נבחרת ישראל בענף הדקר, זכתה במדליית ארד בתחרות ה-NCAA השנתית, תחרות הספורט האוניברסיטאי היוקרתית ביותר בארצות הברית.
ניקול, שהתחילה את דרכה במועדון הסיף של מכבי מעלות, מייצגת כיום את אוניברסיטת סט. ג'ונס, הציגה יכולות מרשימות לאורך כל קרבות התחרות, והישג זה זיכה אותה בתואר הנחשק, המוענק לסטודנטים-ספורטאים המצטיינים ביותר בליגה.
זכייתה של ניקול פייגין במדליית ארד בתחרות ה-NCAA היא הישג משמעותי הן עבורה באופן אישי, הן עבור מועדון מכבי מעלות והן עבור הספורט הישראלי. הישג זה מדגיש את כישוריה יוצאי הדופן של ניקול, את נחישותה ואת העבודה הקשה שהשקיעה לאורך הדרך.
מנהל העמותה לספורט הישגי עידן כפיר מיהר לברך את ניקול פייגין על ההישג המרשים והזכיר גם את עבודתו המקצועית של המאמן יעקב פרדמן, שמוביל את המועדון ממעלות להישגים בינלאומיים רבים.





		

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות