fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סייף: עוד מדליה לאוסף – מאור חטואל זכה במקום הראשון בתחרות ארצית

הסייף הבכיר של הפועל עכו זכה במקום הראשון בדגם רומח בתחרות ארצית לבוגרים שנערכה בחיפה. דלילה חטואל עלתה גם היא לפודיום אחרי שסיימה במקום השלישי
מעל כולם. מאור חטואל מניף את הגביע של המקום הראשון צילום: מועדון הסיף הפועל עכו

הסייף מאור חטואל מהאקדמיה לסיוף הפועל עכו, זכה במקום הראשון בתחרות ארצית לבוגרים שנערכה בחיפה.

חטואל המתחרה בדגם רומח, פתח חזק את התחרות וניצח בצורה מרשימה את כל יריביו, עוד באותה תחרות, הגיעה הסייפת דלילה חטואל למקום השלישי, לאחר שבתום קרב צמוד הפסידה ליריבתה ליאור דרוק מהפועל כפר סבא.

הישגים נוספים שרשמו סייפי הפועל עכו: עזיז שאמי אלוף ישראל בעבר, סיים במקום החמישי, מאי קגן דורגה במקום השישי ומארי דבורקין הגיעה למקום השמיני.

מאור חטואל: "יש לי הזכות לאחוז את הרומח בשני קצותיו, הן כמנהל המועדון, כמאמן וכסייף בכיר. אני שמח על הזכייה במקום הראשון ומברך את שאר הסייפים והסייפות שהשתתפו בתחרות על הישגיהם ועל הייצוג המכובד שהביאו לעירנו עכו ולמועדון שלנו".

דלילה חטואל הוסיפה וציינה: "היופי בסיוף הוא שכל אחד יכול להתחרות ובכל גיל, מדובר באחד מענפי הספורט שלגיל אין כמעט משמעות וניתן לשמור על כושר וליהנות".

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות