fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה צריכה הפועל עכו לעשות במחזור הסיום כדי להישאר בליגה?

הפועל עכו רשמה ניצחון הרואי במשחק החוץ שלה נגד הפועל עפולה, 1:2, עם שער ניצחון שהובקע עמוק בתוספת הזמן. כעת, מחזור אחד לסיום העונה, גורלו של המועדון הוותיק תלוי בתוצאה שתושג במפגש נגד מכבי אחי נצרת (יום שישי, 14 במאי, שעה 16:00). כל התרחישים האפשריים
לוהט. זאהי אחמד (משמאל) חולף על פני שחקן יריב | צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו עשתה את שלה במשחק החוץ נגד הפועל עפולה, ניצחה, 1:2 בתום דרמה ענקית והשאירה את ההכרעה למחזור האחרון (יום שישי, 14 במאי, שעה 16:00) למפגש הבית נגד מכבי אחי נצרת.

איזה משחק היה לנו בעפולה. במשך 80 דקות, כשלוח התוצאות הציג 0:0, עוד הייתה הפועל עכו במקום ה-15, שמוביל לירידת ליגה. ואז זה התחיל. עומר בוארון מסר לזאהי אחמד, שמקו הרחבה בעט כדור חזק ושטוח לפינה ופנימה, 0:1 לעכו. עכו לא הצליחה לחגוג יותר מדי שכן שתי דקות אחר כך היא ספגה שער שוויון מרגלי שחקן מקומי, 1:1. בתום 90 הדקות, ניתנה למשחק תוספת זמן של 6 דקות.

חמש דקות ו-45 שניות בתוך תוספת הזמן זה קרה. שוב היה זה עומר בוארון שמצא  את זאהי אחמד, שהפעם, מ-17 מ' בעט כדור אדיר ומדויק לרשת העליונה, 1:2 לעכו. שניות ספורות לאחר מכן נשרקה שריקת הסיום.

המאמן מסאי דגו:"משחק הירואי שלנו. אין יותר מתוק מזה. שער הניצחון של זאהי היה רגע של טירוף ושחרר הרבה מאוד לחץ. אמרתי לכשחקנים שהם יכולים לחגוג קצת ולנוח, אבל יש עוד משחק אחד שגורל של עונה שלמה ושל מועדון תלוי בו. שום דבר עוד לא נגמר. אם ננצח בתוצאה הרצויה ונישאר בליגה, זה יהיה חלום. מצד שני, גם אם ננצח, זה עדיין לא סוף הסיפור כי אז יש מצב שנהיה במבחנים. בכל מקרה, הדברים תלויים בנו ורק בנו. נעבוד קשה ונגיע מוכנים".

הפועל עכו, תפגוש כאמור את אחי נצרת, שלמעשה סיימה את העונה. כרגע, הפועל עכו נמצאת בנחיתות מספרית מבחינת הפרש השערים (14-) .מ. ס. כפר קאסם, שמדורגת במקום ה-12 עם 42 נקודות, יש הפרש שערים של 7-. לאום אל פאחם, 39 נקודות, בדיוק כמו לעכו, והפרש השערים שלה הוא 12-. כלומר, רק ניצחון של 0:5, ישאיר את הפועל עכו בליגת הלאומית, ללא קשר למפגש הישיר בין כפר קאסם לאום אל פאחם. כל ניצחון בכל תוצאה אחרת, יוליך את הפועל עכו למשחקי מבחן נגד הירידה. תיקו חלילה או הפסד, והפועל עכו יכולה למצוא את עצמה נפרדת מהליגה הלאומית ונושרת ישירות לליגה א'. 90 דקות מכריעות וגורליות, המתח בשיאו. האם הפועל עכו תעשה את זה?

 

תחתית טבלת הליגה הלאומית

  1. כפר קאסם – 42 נק'
  2. הפועל אום אל פאחם – 39 נק'
  3. הפועל עכו – 39 נק'
  4. הפועל פ"ת – 38 נק'
  5. הפועל כפר שלם – 31 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות