fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמה התגעגענו: הקהל חוזר למגרשי הכדורגל

אחרי שנה ללא קהל במגרשים, הוחלט על מתווה של חזרה מוגבלת של אוהדים ליציעים. לכמה אוהדים תתאפשר הכניסה? מהם תנאי הכניסה לאצטדיון? איפה רוכשים כרטיסים אם אין קופות? וכמה יעלה לכם לראות את הפועל עכו? כל התשובות בכתבה הבאה
זוכרים את זה? אוהדי הפועל עכו ביציעים צילום: אדריאן הרבשטיין

לאחר כמעט שנה שבה מתקיימים משחקי כדורגל ללא קהל, הוחלט על מתווה שמתיר כניסה מוגבלת של אוהדים ליציעים.

המשחק הראשון של הפועל עכו שבו יורשה לקהל לחזור לאצטדיון יהיה מפגש הבית הקרוב נגד הפועל פתח תקווה יקרה היום, שני, 15 במרץ, שעה 19:00.

מכירת הכרטיסים תהיה באמצעות אתר האינטרנט בלבד בקופת הכרטיסים ברק. כל רוכש יקבל למייל האישי שלו כרטיס עם ברקוד. בכניסה לאצטדיון יידרשו האוהדים להציג בפני המאבטחים את הכרטיס המודפס או את הכרטיס עם הברקוד לצורך סריקה וזיהוי אלקטרוני.

על הכרטיס יהיה מצוין שם הרוכש ושעת הכניסה לאצטדיון. הכניסה, אגב, תותר רק מגילאי 16 ומעלה ובעלי תעודת מתחסן או מחלים. הכניסה מותנית בעטיית מסיכה והישיבה ביציעים תהיה בהפרדה של שני כיסאות בין אוהד לאוהד. כמו כן, לא תותר הכנסת דברי מזון למעט שתייה.

עוד פרט שחשוב לציין הוא שהמכירה תתאפשר רק לאוהדי הקבוצה המארחת. כלומר, במשחק הקרוב של הפועל עכו נגד הפועל פתח תקווה, רק אוהדי הפועל עכו יהיו זכאים לרכוש כרטיסים וגם זה בהגבלה של עד 750 אוהדים, בשיטת כל הקודם זוכה.

רוכשי כרטיסים שאינם אוהדי הקבוצה המקומית, לא יורשו להיכנס לתחומי המגרש. עלות הכרטיס: 60 שקלים.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות