fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, ליגת העל: קטנה מול האלופה – הפסד ליגה רביעי למטה אשר/עכו מול מכבי ת"א

4 פעמים נפגשו העונה הפועל גליל מטה אשר/עכו ומכבי תל אביב בליגה. בכל הפעמים זה נגמר בניצחון צהוב. האם גם השנה תישאר הפועל מטה אשר/עכו ללא תואר?
אוסוקין ודבש לא מצליחים לעצור את התקפת מכבי ת"א צילום: אמיר ירחי

הפועל מטה אשר/עכו

בהפועל גליל מטה אשר/עכו כבר לא זוכרים מתי הקבוצה ספגה שני הפסדי ליגה רצופים. אבל זה קרה. אחרי ההפסד במחזור הקודם, בחוץ, להפועל כפר סבא (3:2), נכנעה הקבוצה גם לאלופה, מכבי תל אביב, בשלוש מערכות די צמודות, 25:20, 25:23, 25:22. היה זה הפסד רביעי העונה בכל המסגרות של הפועל מטה אשר/עכו לצהובים מתל אביב.

להפועל גליל מטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: יבגני באנוב – 15 נק', סבה דבש – 10 נק', סטס נביאדומסקי והליו לופז – 7 נק' כ"א, אלכס אוסוקין – 4 נק', נועם אריאל – 3 נק' אופק חזן וברונו אלבס – 1 נק' כ"א.

נזכיר רק, שלסיום הבית העליון נותרו שני משחקים בלבד. במחזור הקרוב תארח הפועל גליל מטה אשר את הפועל עירונית קריית אתא (מוצאי שבת, 26 בפברואר, שעה 19:00, היכל הספורט נעמן). במחזור הנעילה יצאו חניכיו של המאמן נועם כץ למפגש חוץ אצל מ. ס. עילבון (יום שלישי, 8 במרץ).

טבלת הבית העליון

  1. מכבי תל אביב – 60 נק'
  2. הפועל מטה אשר/עכו – 49 נק'
  3. הפועל כפר סבא – 38 נק' (2 משחקים חסרים)
  4. מכבי הוד השרון – 27 נק' (2 משחקים חסרים)
  5. מ. ס. עילבון – 26 נק' (משחק חסר)
  6. הפועל עירוני קריית אתא – 24 נק' (משחק חסר) 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות