fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, ליגת העל: הפועל מטה אשר/עכו פתחה את סדרת הגמר בניצחון

הפועל גליל מטה אשר/עכו השיגה ניצחון חוץ במפגש הראשון בסדרת הגמר (הטוב מחמישה משחקים) כשגברה על האלופה המכהנת מכבי ת"א, 1:3. המאמן נועץ כץ: "ניצחון חשוב, אבל הסדרה רק בתחילתה"
פתיחה ביד ימין. שחקני הפועל מטה אשר/עכו חוגגים את ניצחונם צילום: שמעון קנלמן

הפועל גליל מטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו פתחה את סדרת גמר אליפות המדינה בניצחון חוץ מרשים על האלופה המכהנת, מכבי תל אביב, 1:3, ועלתה ליתרון, 0:1.

מחזיקת גביע המדינה הטרייה התייצבה לקלאסיקו כשהיא בתקופה טובה, הפגינה ביטחון רב וניצחה במערכה הראשונה, 20:25.

מטה אשר/עכו פתחה חזק את המערכה השנייה, הובילה 1:4, אבל הצהובים הפכו את התוצאה ועלו ל-4:5. מטה אשר/עכו לא נבהלה ומהר מאוד החזירה לעצמה את היתרון, 8:11. מכבי תל אביב המשיכה לתת פייט, אבל ידם של האדומים היו על העליונה ברגעי הסיום בדרך לניצחון שני במערכות, 23:25.

מטה אשר/עכו פתחה את המערכה השלישית ביתרון, 1:3, אבל שוב הצהובים חזרו לעניינים, הפכו את התוצאה, ודהרו כל הדרך לניצחון, 15:25 ולצמצום התוצאה ל-2:1.

מטה אשר/עכו השכיחה מהר את ההפסד במערכה השלישית ופתחה בעוצמה רבה את המערכה הרביעית. יתרון מהיר של 2:6 העניק להם רוח חדשה, אבל מכבי תל אביב התעשתה, התעקשה, הקשתה וגם צמצמה ל-12:11. מטה אשר/עכו לא התרגשה, והצליחה לשמור על יתרונה. בשלב מסוים היא אף הגדילה את הפער ל-16:22. מכבי תל אביב עוד ניסתה לחזור, אבל מטה אשר/עכו החתימה כרטיס נוכחות עם התעלות נוספת ברגע הסיום והכרעה בתוצאה, 22:25.

בהפועל גליל מטה אשר/עכו הצטיינו: יבגני בנוב עם 22 נקודות, סבה דבש וסטס נביאדומסקי עם 11 נק' כ"א.

המאמן נועם כץ: "היה משחק טוב שלנו והשגנו ניצחון חשוב, אבל הסדרה רק בתחילתה. אני מקווה שנמשיך להתרומם גם במשחק הבא".

המפגש השני בסדרה יערך ביום שני, 18 באפריל, בשעה 20:30 בהיכל הספורט נעמן.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות