fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף, ליגת העל: הנה זה מתחיל – סדרת הגמר יוצאת לדרך

הפועל גליל מטה אשר/עכו תפתח היום את סדרת הגמר של הטוב מחמישה משחקים נגד האלופה המכהנת, מכבי תל אביב. האם מחזיקת הגביע הטרייה, תסיים את העונה עם דאבל חלומי?
הפועל גליל מטה אשר/עכו מתכוננת לגמר אליפות המדינה צילום: שמעון קנלמן

הפועל גליל מטה אשר/עכו

הנה זה מתחיל. סדרת הגמר של הטוב מחמישה משחקים על אליפות המדינה תפתח הערב (יום חמישי, 14 באפריל) בהתמודדות בין מחזיקת הגביע הטרייה הפועל גליל מטה אשר/עכו לאלופת המדינה מכבי תל אביב. מדובר בקלאסיקו של הכדורעף הישראלי ובמפגש מסקרן בין שתי הקבוצות הטובות בארץ.

במהלך העונה, במסגרת הליגה, גברו הצהובים על האדומים בכל 3המפגשים ביניהן. המשחק היחיד שבו ידה של מטה אשר/עכו הייתה על העליונה הייתה ברבע גמר גביע המדינה. מטה אשר/עכו הנחילה לצהובים מתל אביב את הפסדם הראשון העונה בכל המסגרות, הדיחה אותה מגביע המדינה ובהמשך אף זכתה בגביע המדינה אחרי ניצחון בגמר על עילבון.

בכלל, מכבי תל אביב מגיעה למעמד הגמר אחרי שעברה עונה שלמה עם הפסד בודד, אבל כמו שזה נראה כרגע, הכל פתוח.

חניכיו של המאמן נועם כץ, שסיימה את הליגה הסדירה במקום השני, אחרי מכבי תל אביב, מגיעים לסדרת הגמר במומנטום חיובי ובביטחון מלא ביכולתם לעשות את זה ולהשלים דאבל.

גם בעונה שעברה נפגשו שתי הקבוצות בסדרת הגמר. אז, זה נגמר בסוויפ מהיר של מכבי תל אביב שניצחה, 0:3, והוכתרה לאלופה.

מאמן הפועל גליל מטה אשר/עכו נועם כץ: "אנחנו שמחים ונרגשים להגיע למשחקי הגמר. לפנינו סדרה מאתגרת מול קבוצה טובה מאוד ששלטה העונה בליגה הסדירה. אנחנו עשינו התקדמות במהלך השנה והזכייה בגביע המדינה, אחרי שהדחנו בדרך קבוצות מצוינות, כולל מכבי תל אביב, נותנת לנו רוח גבית ותנופת ביטחון לקראת סדרת הגמר. אני מקווה שיהיו משחקים מעניינים ובעיקר ספורטיביים והוגנים, כראוי לענף הכדורעף הישראלי".

מכבי תל אביב, שנהנית מיתרון הביתיות, תארח את המפגש הראשון, שיערך כאמור ביום חמישי, 14 באפריל, בשעה 19:00 במרכז הספורט הדר יוסף. המפגש השני יתקיים ביום שני, 18 באפריל, בשעה 18:30, בהיכל הספורט נעמן. המשחק השלישי יערך ביום ראשון, 24 באפריל, בהדר יוסף בתל אביב. במידה ויהיה צורך במפגש רביעי, הוא צפוי להתקיים ביום רביעי, 27 באפריל, בהיכל הספורט נעמן. אם הסדרה תיגרר למשחק חמישי, הוא יערך ביום שני, 2 במאי, בתל אביב.

חשוב לציין, כי לוח המשחקים צפוי להשתנות עקב אילוצי שידור של ערוץ הספורט שיעביר את כל המשחקים בשידורים ישירים.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות