fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו נעצרה – מכבי ת"א השוותה ל-1:1

מעל לאלף אוהדים אדומים הגיעו כדי לתמוך בקבוצתם במשחק השני נגד מכבי תל אביב במסגרת סדרת גמר אליפות המדינה. זה נגמר בהפסד כואב, 3:1. המאמן נועם כץ: "במשחקים הבאים נצטרך לשחק טוב יותר"
הפנים אומרות הכל. מאמן הפועל גליל מטה אשר/עכו נועם כץ ואיש הצוות עמיר בן צבי צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל גליל מטה אשר/עכו

אחרי שהפתיעה בניצחון חוץ במשחק הראשון בסדרת גמר אליפות המדינה על מכבי תל אביב (1:3), המומנטום האדום נבלם כשהפועל גליל מטה אשר/עכו נכנעה בביתה לאלופה הצהובה, 3:1, ובכך הושוותה הסדרה ל-1:1. מעל לאלף צופים אדומים מילאו כמעט כל פינה בהיכל הספורט בנעמן והרעידו את גג האולם במפגן תמיכה אדיר בשחקניהם. מטה אשר/עכו פתחה את המשחק בצורה רעה והאורחים מתל אביב היכו מכל עבר מעל לרשת, הנחיתו נקודות ברצף, וניצחו במערכה חד צדדית, 13:25.

המערכה השנייה נפתחה אף היא ביתרון של מכבי תל אביב, 2:5, אבל מטה אשר/עכו לא ויתרה, נלחמה, צמצמה ואחרי מרדף עיקש אחר הקבוצה היריבה גם הצליחה להשלים מהפך בדרך ליתרון ראשון במערכה, 19:20. ההמשך היה צמוד, שקול ומותח עם שובר שוויון שעובר מקבוצה לקבוצה. לבסוף, אחרי שפיגרה, 28:27, הצליחה מטה אשר/עכו להתעלות ולהשיג הכרעה עם 29:31.

המערכה השלישית הייתה שקולה בתחילתה, אבל מהר מאוד מכבי תל אביב פתחה פער ולא איבדה את יתרונה עד לסיום, 19:25, בדרך ל-1:2 במערכות.

גם המערכה הרביעית נפתחה בצורה צמודה, אבל אחרי שוויון, 8:8, מכבי תל אביב רשמה 4 נקודות רצופות בדרך ליתרון, 8:12. המגמה הצהובה נמשכה ומכבי תל אביב כבר הייתה ביתרון שנראה בלתי מחיק, 11:19. קאמבק מאוחר ומעורר תקווה של מטה אשר/עכו הקטין את הפער לנקודה אחת בלבד, 22:21, אבל פה נגמר למטה אשר/עכו הכוח ומכבי תל אביב צברה את הנקודות שהייתה צריכה כדי לחגוג ניצחון בנעמן, 21:25, 1:3 במערכות, ו-1:1 בסדרה.

בשורות הפועל גליל מטה אשר/עכו הצטיינו יבגני בנוב עם 19 נקודות והליו לופז עם 16 נקודות.

המאמן נועם כץ: "מכבי תל אביב שיחקה מצוין. אנחנו לא נכנסו טוב למשחק. במערכה השנייה עשינו קאמבק, אבל כדי לנצח קבוצה כמו מכבי תל אביב צריך לשמור על יציבות לאורך כל המשחק ולא רק במערכה אחת. לקראת המשחק השלישי בסדרה נצטרך לתקן את הטעויות, לדעת את לעצור את משחק ההתקפה שלהם וכמובן לשחק טוב יותר".

המשחק השלישי בסדרה יתקיים ביום ראשון הקרוב (21 באפריל) בשעה 18:00 באולם הדר יוסף בתל אביב. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות