fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו זכתה בגביע המדינה

הפועל גליל מטה אשר/עכו זכתה בפעם ה-13 בתולדותיה בגביע המדינה אחרי ניצחון על מ. ס. עילבון, 0:3, ובכך שברה את שיא הזכיות של הפועל המעפיל המיתולוגית. המאמן נועם כץ: "הישג אדיר של השחקנים שהיו השנה במקומות נמוכים ועבדו קשה בשביל הרגע הזה. שאפו ענק לקהל שלנו"
הקפטן אלכס אוסוקין וסטס נביאדומסקי, מניפים את הגביע צילומים: לילך וייס

הפועל גליל מטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו זכתה אמש בפעם ה-13 בתולדותיה בגביע המדינה, אחרי ניצחון בגמר על מ. ס. עילבון, 0:3.

בכך, שברה הפועל גליל מטה אשר/עכו את שיא הזכיות בגביע המדינה למועדון ישראלי, אותו החזיקה הפועל המעפיל המיתולוגית.

הפועל גליל מטה אשר/עכו הייתה ראויה לזכייה בגביע המדינה, בעיקר בזכות העובדה שדרכה למעמד הגמר כלל הדחות של קבוצות בכירות וחזקות, כמו האלופה מכבי תל אביב, שבכל המפגשים עמה העונה במסגרת הליגה, מטה אשר/עכו הפסידה, והפועל כפר סבא, שסיימה את הליגה הסדירה במקום השלישי, וגם היא גברה על מטה אשר/עכו במסגרת הליגה.

הפועל מטה אשר/עכו לא יכלה לבקש יריבה נוחה יותר מאשר הקבוצה הסימפטית והצנועה מעילבון. ראשי המועדון, שכבר עם היוודע היריבה בגמר, ידעו שהערב הולכת להיות חגיגה עם גביע נוסף בארון, הגיעו מצוידים עם חולצות מתאימות כשעליהן הכיתוב "הפועל מטה אשר/עכו מחזיקת גביע המדינה 2021/22.

נתחיל קודם בפרגון לאיגוד הכדורעף הישראלי, שהפיק אירוע גמר מושקע וגדוש אפקטים. האווירה בהיכל רוממה בחיפה הייתה מרגשת עם המון קהל אדום של מטה אשר/עכו ומאות אוהדים של עילבון, שבאו להיות חלק מהחוויה הספורטיבית של המועדון, שלראשונה מגיע למעמד גמר גביע המדינה.

והיה גם משחק, שדווקא נפתח בצורה מאוזנת. עילבון עשתה את הנקודה הראשונה, וגם הייתה ביתרון, 1:2. עילבון עוד נשארה בתמונה וההתלהבות שלה בפתיחה הובילה לשוויון, 6:6. מטה אשר/עכו רצה 0:7, עלתה ל-6:13, ומפה נמשך המומנטום האדום עד לסיום המערכה הראשונה שהסתיימה ב-14:25.

גם פתיחת המערכה השנייה הייתה שקולה. עילבון שוב הייתה זו שעשתה את הנקודה הראשונה וגם הייתה ביתרון, 3:4. מטה אשר/עכו הפכה ל-4:6, ומשם האיצה ל-6:11. עילבון עוד ניסתה להגיב, צמצמה ל-12:9, אבל מטה אשר/עכו, ביכולת נפלאה, טסה ל-12:20, ומשם קצרה הדרך להכרעת המערכה, 15:25.

המערכה השלישית, בניגוד למערכה הראשונה והשנייה, נפתחה טוב על ידי האדומים של מטה אשר/עכו, שהובילו לכל אורכה וגמרו עניין עם ניצחון שלישי במערכות, 15:25.

בהפועל גליל מטה אשר/עכו הצטיינו יבגני בנוב (16 נקודות) וסטס נביאדומסקי (15 נקודות).

המאמן נועם כץ (משמאל) חוגג עם הליו לופז והגביע

המאמן נועם כץ: "העליונות שלנו באה לידי ביטוי במשחק אבל הסיפור שלנו לא מתחיל הערב, בזכייה בגביע המדינה, אלא עוד קודם לכן. היינו השנה במקומות נמוכים ובזכות עבודה קשה הגענו לאן שהגענו. זה הישג ענק עבורנו, אחרי שעברנו קבוצות מצוינות וחזקות כמו מכבי תל אביב והפועל כפר סבא. הזכייה בגביע המדינה היא מיוחדת מאוד, כי השנה אנחנו לא הקבוצה הכי טובה בליגה. כשההגרלה זימנה לנו מפגשים נגד מכבי תל אביב ואחר כך הפועל כפר סבא, הגענו כאנדרדוג, לכן מדובר בהישג גדול של השחקנים. שאפו ענק לקהל שלנו שמתחבר לקבוצה בצורה יוצאת מן הכלל ומלווה ותומך בנו לאורך העונה כולה. היה לנו חלום להגיע למעמד הזה ועשינו את זה. אנחנו מאוד מתרגשים מהזכייה וזה עושה חשק לעוד. כרגע, מגיע לנו לחגוג ולשמוח".

בסיום, נערך טקס הענקת הגביע, בו התכבדו גם שושביני המועדון המאוחד: ראש עיריית עכו שמעון לנקרי וראש מועצת מטה אשר משה דוידוביץ'. קפטן הקבוצה אלכס אוסוקין וסטס נביאדומסקי, הניפו את הגביע ואחר כך התפנו לחגוג עם הקהל הנלהב שצבע את יציעי היכל רוממה באדום.

היו"ר מיכאל קישון (מימין) חוגג עם שחקניו את הזכייה בגביע

בהפועל גליל מטה אשר/עכו ימשיכו לחגוג בימים הקרובים את הזכייה בגביע המדינה, אבל הראש כבר בליגה, שם תפגוש מחזיקת הגביע הטרייה את הפועל כפר סבא בשלב חצי גמר אליפות המדינה.

המפגש הראשון בסדרה (הטוב מחמישה משחקים), ייערך ביום שלישי הבא (29 במרץ) בהיכל הספורט נעמן בשעה 19:00. מפגש הגומלין יתקיים במוצאי שבת הבאה (2 באפריל) בכפר סבא. המשחק השלישי יהיה ביום שלישי, 5 באפריל, בשעה 19:00 בהיכל הספורט נעמן. במידה ויהיה צורך במפגש רביעי, הוא יערך ביום שלישי (12 באפריל) בכפר סבא. אם הסדרה תיגרר למשחק חמישי ומכריע, תיהנה הפועל גליל מטה אשר/עכו ביתרון הביתיות, והיא תארח אותו ביום שישי (15 באפריל).

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות