fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, סיכום: נהריה מושלמת, כרמיאל קורסת, מעלות מתאוששת

לאומית: עירוני גשם נהריה גברה על מכבי הוד השרון ושמרה על מאזן ניצחונות מושלם, מכבי עירוני כרמיאל עדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה, מעלות/כפר ורדים חזרה לנצח
באווירה ספורטיבית. שחקני הפועל מעלות/כפר ורדים עם מארחיהם מנח'ף צילום: עידן כפיר

עירוני גשם נהריה (כדורסל לאומית)

עירוני גשם נהריה המשיכה את פתיחת העונה המוצלחת שלה, אחרי שבמחזור האחרון רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, כשגברה במשחק חוץ על מכבי הוד השרון 74:93.

נהריה שלטה במשחק באופן ברור והובילה לכל כמעט לכל אורכו, הוד השרון קלעה את הסל הראשון במשחק והוליכה 0:2, אבל פה זה נגמר. נהריה השוותה, עשתה מהפך מהיר, עלתה ליתרון וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 11:20.

היתרון של נהריה נשמר גם ברבע השני ועד סיום המחצית הראשונה הגדילה את יתרונה וירדה להפסקה ב-27:42.

עם פתיחת המחצית השנייה התאזנו מעט הכוחות, המארחים מהוד השרון ניסו לחזור לעניינים, אבל כל מה שהצליחו זה רק לצמק את ההפרש עד לסיום הרבע השלישי 49:61. נהריה פתחה חזק את הרבע הרביעי ודי מהר הכריעה את המפגש כשפתחה פער בלתי ניתן למחיקה.

לנהריה קלעו: דסטין תומאס – 25 נק' (8 כדורים חוזרים), סטפן בראנץ' – 15 נק', קלארק רוזנברג – 11 נק', דולב דרפיץ' – 10 נק', אלכס צוברביץ' – 8 נק', ניב אוזן ויוגב אוחיון (10 אסיסטים ו-4 חטיפות) – 7 נק' (כ"א), תומר כהן ויונתן אטיאס – 5 נק' כ"א.

בתום שלושה מחזורים, מדורגים חניכיו של המאמן שי סגלוביץ' במקום השני בטבלה עם 6 נקודות, בדיוק כמו למוליכה מכבי עירוני רמת גן ולשלישית א. ס. רמת השרון.

במחזור הבא (יום שני, 1 בנובמבר, שעה 19:30, היכל הספורט בעין שרה) תארח עירוני גשם נהריה את אליצור נתניה

כדורסל ארצית

הפועל עכו/מטה אשר, חזרה למסלול הניצחונות, לאחר שגברה בביתה על מכבי חדרה 78:84.

חניכיו של המאמן לירן שוורצוולד, פתחו את המשחק לא טוב ואפשרו לאורחים לסיים את המחצית הראשונה עם יתרון 38:33.

במחצית השנייה חל מהפך, שחקני עכו הפגינו נחישות רבה יותר, משחק ההגנה היה אגרסיבי וההתקפה הייתה מרוכזת, מדויקת ויעילה, כל זה הוביל למהפך בתוצאה, עליו ידעו שחקני עכו/מטה אשר לשמור עד לסיום.

לעכו/מטה אשר קלעו: חואן קרלוס – 18 נק', אור קוטר – 15 נק', רז מור – 14 נק', גל ויונטה – 12 נק', אלון שושני וים בן שבת – 8 נק' כ"א, ניר נצר – 4 נק', יאיר קצוטי – 3 נק', אופק שוסטר – 2 נק'.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "פגשנו קבוצה מצוינת שנבנתה לעלייה, למרות שפתחנו את המשחק בצורה לא הכי טובה, לא נלחצנו מהפיגור, נלחמנו וידענו להתעלות על עצמנו ולחזור מהר מאוד לעניינים. ברגע שנטלנו את ההובלה ידענו שהמשחק הזה יישאר בידיים שלנו ואני שמח שזה קרה ושהשגנו הכרעה וניצחנו".

בתום שלושה מחזורים, מדורגת הפועל עכו/מטה אשר במקום השלישי בטבלה עם 5 נקודות, נקודה אחת פחות מהמוליכה, הפועל צפת ששומרת על מאזן מושלם.

מכבי עירוני כרמיאל, המשיכה את פתיחת העונה הרעה שלה, כשספגה במחזור האחרון הפסד ליגה שלישי רצוף, כשנכנעה בביתה להפועל עמק חפר 93:64.

כרמיאל עוד הייתה בעניינים ברבע הראשון, שהסתיים ביתרון קל לאורחים 17:22, גם הרבע השני היה מאוזן, לפחות בתחילתו, אולם רגע לפני סיום המחצית הראשונה, פתחה עמק חפר פער וכרמיאל ירדה להפסקה כשהיא בפיגור 44:29.

כרמיאל פתחה טוב את המחצית השנייה ואפילו הצליחה לקזז מעט מההפרש, אלא שהיא התקשתה לשמור על יציבות ואפשרה לעמק חפר לשוב ולפתוח פער בלתי מחיק שרק הלך וגדל. הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד.

לכרמיאל קלעו: שחר הלל – 10 נק', מארקי איברהים, עמית כהן, רון קופר ועדי רייפר – 7 נק' כ"א, בן ברייטמן ודניאל ארד – 6 נק' כ"א, זיו תבור – 5 נק', נדב שוורץ – 3 נק', ירין תורג'מן, תומר שטרן ומעוז חרמון – 2 נק' כ"א.

יו"ר הקבוצה שרון זריהן: "עשינו הכנה טובה ובדקות רבות היינו יריב שקול לעמק חפר, בשלב מסוים הם פתחו פער ואנחנו איבדנו את הביטחון ואת הריכוז. כל המערכים שהמאמן יואב הרשקוביץ' ניסה לעשות כדי להביא לשינוי כלשהוא במשחק, לא עזרו. שחקנים לא ממש נתנו את הלב על הפרקט. שאפו לעמק חפר ששטפה את המגרש והוכיחה שאנחנו עדיין לא שם מבחינת היכולת להתמודד מול קבוצות ברמה הזאת".

ההפסד הנחית את מכבי עירוני כרמיאל למקום האחרון בטבלה כשבמאזנה 3 נקודות.

במחזור הבא (יום ראשון, 31 באוקטובר, שעה 20:00) תארח מכבי עירוני כרמיאל את הפועל עכו/מטה אשר לדרבי הגליל המערבי.

כדורסל ליגה א'

הפועל מעלות/כפר ורדים, התאוששה מהר מהפסד הבכורה שלה בליגה במחזור הקודם, כשהביסה השבוע במשחק חוץ את הפועל נחף, 61:88.

חניכיו של המאמן נסיב פלאח פתחו חזק, הובילו ושלטו לאורך המשחק כולו וכבר בסיום המחצית הראשונה נהנו מיתרון גדול, 27:44.

למעלות/כפר ורדים קלעו: רועי בר חן – 21 נק', עידו סופר – 20 נק', אורי רביב – 13 נק', דניאל סידוריוק – 11 נק', דור משען, אסף פרייליך ואופיר ברזילי – 6 נק' כ"א, נועם שוורץ ויואב תמיר – 3 נק' כ"א.

הניצחון קידם את הפועל מעלות/כפר ורדים למקום הרביעי בטבלה עם 5 נקודות, נקודה אחת פחות מצמד מוליכות הטבלה: הפועל קריית טבעון והפועל גליל/תבור.

משחקה הבא של הקבוצה ייערך רק באמצע חודש נובמבר (11.11) כשתארח את הפועל עראבה.

מכבי נדב כרמיאל בכדורסל, שעד כה לא שיחקה, תפתח את הליגה במשחק ראשון העונה, כשתארח במוצאי שבת הקרובה (30 באוקטובר) את הפועל קריית ים.

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות