fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: סיכום משחקי השבוע – הפסד ראשון לעירוני גשם נהריה

לאומית: עירוני גשם נהריה ספגה הפסד ליגה ראשון, ארצית: הפועל עכו/מטה אשר בכדורסל ממשיכה להתדרדר, א': מה נגמר בדרבי בין מעלות לנדב כרמיאל?
יבגני וקסלר ממכבי נדב כרמיאל מול הגנת מעלות/כפר ורדים צילום: זיו פרבר

עירוני גשם נהריה בכדורסל (לאומית)

אחרי פתיחה מוצלחת של 9 ניצחונות רצופים, ספגה עירוני גשם נהריה הפסד ליגה ראשון העונה, הדהירה של נהריה נבלמה במשחק חוץ נגד מכבי עירוני רמת גן, שהסתיים בהפסד בכורה, 74:60.

פתיחת המשחק לא רמזה על הבאות, על הפרקט התנהל משחק שקול ומאוזן כשנהריה קולעת את כל הנקודות שלה ברבע הראשון בזריקות מחוץ לקשת כלומר בשלשות, בדרך ליתרון מינימאלי של 17:18 בסיום הרבע הראשון.

ברבע השני המטווח הואט ואפשר למארחים מרמת גן לחזור לעניינים, לבצע מהפך לקראת סיום המחצית הראשונה ולרדת להפסקה ביתרון 32:37.

נהריה פתחה רע מאוד את המחצית השנייה ורמת גן ניצלה זאת כדי להגדיל את יתרונה ולסיים את הרבע השלישי ביתרון שיא, 43:58.

ברבע האחרון עוד ניסתה נהריה לחזור למשחק, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

לנהריה קלעו: אלכס צ'ורברביץ' – 16 נק', תומר כהן – 11 נק', אופק בן יעקב – 8 נק', דסטין תומאס – 7 נק', דולב דרפיץ' – 6 נק', קלארק רוזנברג – 4 נק', סטפן בראנץ' וניב אוזן – 3 נק' כ"א, יוגב אוחיון – 2 נק'.

בעקבות ההפסד איבדה עירוני גשם נהריה את ראשות הטבלה וירדה למקום השני כשבמאזנה 19 נקודות, שתי נקודות פחות מהמוליכה אליצור קריית אתא. חשוב לציין, כי לנהריה שני משחקים פחות.

במחזור הבא תארח עירוני גשם נהריה את אליצור אשקלון (מקום חמישי, 18 נקודות), המשחק יערך ביום ראשון 26 בדצמבר, שעה 19:30, בהיכל הספורט בעין שרה.

כדורסל ארצית

הפועל עכו/מטה אשר

הפועל עכו/מטה אשר ממשיכה לאבד גובה בצמרת, במחזור האחרון ספגה הקבוצה הפסד ליגה שלישי ברציפות, לאחר שנכנעה במשחק חוץ למוליכת הטבלה אליצור שומרון, 82:65.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: ניר נצר – 17 נק', אלון שושני – 14 נק', רז מור – 12 נק', גל ויונטה – 11 נק', חואן קרלוס ברחל – 5 נק', אור קוטר, ים בן שבת ורון גוברמן – 2 נק' כ"א.

בעקבות ההפסד התדרדרה הקבוצה העכואית למקום השביעי בטבלה, כשבמאזנה 14 נקודות.

במחזור הקרוב (יום ראשון, 26 בדצמבר, שעה 19:00) תארח הפועל עכו/מטה אשר את הרביעית בטבלה, בית"ר כפר יונה (15 נקודות).

עבור הפועל עכו/מטה אשר מדובר במשחק מפתח ואם ברצונה להיאבק על מקום בפלייאוף העליון, היא חייבת לנצח. הפסד, חלילה, ירחיק אותה ממאבק העלייה.

מכבי עירוני כרמיאל, עדיין מחפשת ניצחון ליגה ראשון העונה, במחזור האחרון הפסידה הקבוצה בחוץ לבית"ר כפר יונה, 86:61 ובכך השלימה הפסד תשיעי ברציפות.

במחזור הקרוב (יום ראשון, 26 בדצמבר, שעה 20:00), תארח מכבי עירוני כרמיאל את מכבי קריית מוצקין למפגש תחתית לוהט.

שתי הקבוצות נועלות בצוותא את הטבלה עם 9 נקודות בלבד ומאזן עגום של 9 הפסדים וללא אף ניצחון. המנצחת במפגש הזה לא רק שתחגוג ניצחון בכורה בליגה, אלא גם תקדים את יריבתה במאבק נגד הירידה לליגה א'.

כדורסל ליגה א'

מכבי נדב כרמיאל רשמה ניצחון חוץ חשוב כשגברה במפגש צמרת על הפועל מעלות/כפר ורדים, 70:77.

המשחק נפתח ביתרון קל של המקומיים, אבל ריצת 0:7 לקראת סיום הרבע הראשון הובילה למהפך וליתרון כרמיאלי, 17:19. הרבע השני המשיך להיות שקול, אבל דקות טובות של מעלות/כפר ורדים הובילו למהפך בתוצאה וליתרון 32:36, בסיום המחצית הראשונה.

המחצית השנייה הייתה כולה של נדב כרמיאל, חניכיו של המאמן מארק קליינר פתחו בבליץ מדהים ומפיגור 32:39 עשו ריצת 1:20, בדרך ליתרון 40:52.

כפר ורדים עוד ניסתה למזער נזקים והרבע השלישי הסתיים ביתרון של נדב כרמיאל, 43:54. כפר ורדים פתחה טוב את הרבע האחרון והצליחה לקזז את היתרון עד ל-56:52 (דקה 33). כרמיאל הצליחה לעצור את הסחף של המארחים והשכילה לשמור על יתרונה עד לסיום.

להפועל מעלות/כפר ורדים קלעו: עידו סופר – 23 נק', דניאל סידוריוק ורועי בר חן – 14 נק' כ"א, אורי רביב, איאד ואיימן עסאף – 5 נק' כ"א, דוד משען – 4 נק'.

למכבי נדב כרמיאל קלעו: ניצן מדר ויוסף גדבאן – 18 נק' כ"א, יובל מדם – 10 נק', אורן בימי – 9 נק', אמיר שפיר – 7 נק', יבגני וקסלר – 6 נק', כפיר אסייג – 5 נק', חיים מולו ואלון כהן – 2 נק' כ"א.

מאמן הפועל מעלות/כפר ורדים נסיב פלאח: "היו לנו דקות טובות ודקות פחות טובות. חבל שלא הצלחנו לשמור על יציבות. נזכרנו מאוחר לשחק ולהילחם. יש לנו שחקנים צעירים מאוד, שעבור חלקם זוהי עונה ראשונה בקבוצת בוגרים. הם עוד ילמדו ויצברו ניסיון".

מאמן מכבי נדב כרמיאל מארק קליינר: "פתחנו בצורה לא הכי טובה, אבל מהר מאוד חזרנו לעניינים ושלטנו ברוב הדקות, אני שמח על הניצחון והפנים שלנו כבר קדימה".

בעקבות הניצחון, שמרה מכבי נדב כרמיאל על מקומה בצמרת הגבוהה (מקום שלישי, 13 נקודות), הפועל מעלות/כפר ורדים נותרה במקום הרביעי בטבלה כשגם לה 13 נקודות. לכרמיאל, שרחוקה 3 נקודות מהמקום הראשון, משחק אחד פחות.

במחזור הקרוב (יום שלישי, 28 בדצמבר, שעה 20:00, היכל הורביץ) תארח מכבי נדב כרמיאל את הפועל עראבה (מקום שמיני, 10 נקודות).

הפועל מעלות/כפר ורדים תהיה חופשיה בעקבות התפרקותה של הפועל ראש פינה.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות