fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: ניצחון שני רצוף לעירוני גשם נהריה בליגה הבלקנית

הליגה הבלקנית: עירוני גשם נהריה הנחילה הפסד ראשון למוליכת הבית, קבוצת אקדמיק פלובדיב מבולגריה, 73:98, ושיפרה את סיכויה להעפיל לשלב הבא
סטפן בראנץ' מנהריה מטביע מול ההגנה הבולגרית צילום: אופיר שמלה

קבוצת הכדורסל עירוני גשם נהריה, רשמה ניצחון שני רצוף במסגרת הליגה הבלקנית, לאחר שגברה בביתה על קבוצת אקדמיק פלובדיב מבולגריה 73:98.

הבולגרים הגיעו לנהריה כשהם מדורגים בראש הטבלה עם מאזן מושלם של 4 ניצחונות מ-4 משחקים וספגו את הפסדם הראשון העונה במסגרת האירופית.

נהריה פתחה מצוין וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 19:29, ברבע השני האורחים מבולגריה איזנו את הכוחות על הפרקט ועד לסיום המחצית הראשונה הצליחו לצמצם את הפער ונהריה ירדה להפסקה כשהיא ביתרון קל 48:50.

עם פתיחת המחצית השנייה, נהריה שוב נטלה את ההובלה ואף הגדילה את יתרונה בסיום הרבע השלישי 60:70. הרבע האחרון היה כולו של נהריה שטסה להפרש דו ספרתי ורשמה ניצחון מרשים 73:98.

לנהריה קלעו: סטפן בראנץ' – 21 נק', תומר כהן – 15 נק', דסטין תומאס – 14 נק', נועם אקריש – 12 נק', יוגב אוחיון – 11 נק', אלכס צוברביץ' – 9 נק', ניב אוזן – 7 נק', קלארק רוזנברג – 5 נק', אופק בן יעקב ודולב דרפיץ' – 2 נק' כ"א.

במהלך המשחק נפגע שחקן נהריה ניב אוזן בהתקלות עם שחקן יריב ונאלץ לצאת כשהוא מדמם מהמצח.

אוזן טופל על ידי אנשי מד"א שנכחו במקום והצוות הרפואי של הקבוצה ונראה שיהיה כשיר למשחק הליגה הקרוב של נהריה נגד הפועל עפולה (מוצאי שבת, 4 בדצמבר).

למרות הניצחון נותרה עירוני גשם נהריה בכדורסל במקום החמישי בטבלה, כשבקופתה 5 נקודות ומאזן של 2 ניצחונות והפסד אחד.

במחזור הבא (20 בדצמבר), תצא הקבוצה למפגש חוץ נגד קבוצת ברואה מבולגריה (מקום שלישי, מאזן 3:2).

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות