fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: מלחמת ההישרדות של הפועל מעלות

הקבוצה מהליגה הארצית אומנם נרשמה לליגה, אך מתקשה למצוא מקורות מימון חלופיים שישלימו את הקיצוץ המשמעותי בתקציבה. היו"ר איריס וקנין: "העירייה הפכה אותנו מקבוצה מצליחה לקבוצה שקופה שלאף אחד לא אכפת ממנה"
יו"ר הפועל מעלות איריס וקנין, עם ראש העיר | צילום: שלמה שרביט
יו"ר הפועל מעלות איריס וקנין, עם ראש העיר | צילום: שלמה שרביט

הפועל מעלות (ארצית)

האם הפועל מעלות בדרך לפירוק? יו"ר הקבוצה איריס וקנין, היחידה שעוד שמרה על אופטימיות, מתקשה למצוא פתרון לבעיית התקציב. כזכור, בעקבות משבר הקורונה, החליטה עיריית מעלות לקצץ באופן משמעותי את תקציב הקבוצה הבוגרת ולממן עבורה רק את ההוצאות השוטפות, המסתכמות בכמאה אלף שקלים חדשים בלבד. במקביל, הוחלט על ידי העירייה להעביר את כל הכסף עבור טיפוח וקידום מחלקת הנוער של האגודה. וכאן נשאלת השאלה, לאן יישאפו אותם שחקנים צעירים אם לא תהיה קבוצה בוגרת של המועדון?

בחודש האחרון עוד ניסתה וקנין לבצע מהלך להצלת הקבוצה כשהעלתה את האפשרות שהפועל מעלות תהיה קבוצת בת של עירוני נהריה מליגת העל. וקנין אף נפגשה עם יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי, ופרסה בפניו את תכניתה. אלא שהיוזמה לא הבשילה לכדי ביצוע וכעת, בניסיון של הרגע האחרון, פועלת וקנין לגיוס מקורות מימון מגופים מסחריים.

וקנין: "המצב לא פשוט ובעיקר לא נעים. מקבוצה מצליחה ששואפת למצוינות ולהישגיות, הפכנו לקבוצה שקופה שלאף אחד לא אכפת ממנה. בהינף יד הפכנו לכלום ושום דבר עבור נציגי העיר. ההחלטה להפחית את התקציב אפילו מתחת למינימום יוצרת בעיה קשה ואני פשוט מתאפקת מלומר את אשר על ליבי. אומנם נרשמנו לליגה לעונה הקרובה, אבל אנחנו נמצאים כרגע בחוסר ודאות מוחלט ואני נאבקת בשיניים כדי להציל את הקבוצה. אני מקווה שאמצא את אותם אנשים טובים שהכדורסל באזור חשוב להם ושעזרו להמשך פעילותנו. אם זה לא יקרה והקבוצה תתפרק חלילה, השיקום בחזרה למקום שבו הפועל מעלות נמצאת בו כיום, ייקח הרבה שנים. אני מקבלת המון תמיכה, אבל זה לא מספיק, כי מדובר בתמיכה שעיקרה מוראלית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לקרוא לאנשי עסקים שרוצים ומוכנים לתרום לקהילה המקומית, ולהציע להם להיות ספונסרים של הקבוצה ולהציל אותה מפירוק".

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות