fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגת העל: המשחקים התחדשו, התוצאות של נהריה לא השתנו

גם הגעתם של ארבעה שחקנים חדשים, לא הביאו את עירוני נהריה לשינוי המיוחל והיא ספגה הפסד חוץ להפועל חולון, 98:76 ונותרה במקום האחרון בטבלה. המאמן שי סגלוביץ': "מבחינה מנטלית, אנחנו נמצאים במקום הכי נמוך וכדי להתחיל לטפס נצטרך להתעורר ומהר"
משגב מהפועל חולון | צילום: אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה (ליגת העל)

הליגה אומנם התחדשה, אבל התוצאות של עירוני נהריה לא. במחזור השלמה שנערך אתמול רשמה עירוני נהריה את הפסד הליגה התשיעי שלה מתחילת העונה כשנכנעה במפגש חוץ להפועל חולון, 98:76. לנהריה, שהציגה במשחק נגד חולון ארבעה שחקנים חדשים, מצפה עוד הרבה עבודה במסעה להיחלץ מירידה לליגת המשנה, בעיקר בשיפור החלק ההגנתי, שנראה כרגע פרוץ לכל קלעי.

נהריה למעשה לא הובילה אפילו פעם אחת לאורך המשחק כולו. חולון פתחה עם, 0:5, נהריה עוד צמצמה ל-9:8, אבל מהר מאוד חולון פתחה פער דו ספרתי וסיימה את הרבע הראשון ביתרון, 17:25. המארחים מחולון פתחו בסערה את הרבע השני ובריצת, 0:11, ברחו ל-19:38. נהריה עוד ניסתה לחזור מעט לעניינים, אבל חולון המשיכה לטווח ובדקה ה-18 רשמה יתרון שיא, 24:48. רגע לפני הירידה להפסקה, נהריה הספיקה לצמק מעט והמחצית הראשונה הסתיימה ב-29:52 לחולון. המומנטום החולוני נשמר גם בפתיחת המחצית השנייה והרבע השלישי הסתיים ביתרון, 52:71. נהריה המשיכה להילחם ובדקה ה-33 התקרבה ל-77:64, אבל חולון הגיבה בבריחה נוספת וסגרה עניין עם, 76:98.

לנהריה קלעו: מקנזי מור – 21 נק', מייקל יאנג – 17 נק', ג'רון בלוסומגיים – 11 נק', מאליק ניומן – 10 נק', ג'ו אלכסנדר – 9 נק', אור לאומי ועידו דוידי – 3 נק' כ"א, גל גילינסקי – 2 נק'.

המאמן שי סגלוביץ': "לצערי, זה מה שקורה כשנותנים לקבוצה היריבה את הביטחון לקלוע מכל מצב. במחצית הראשונה לא עשינו הגנה בכלל. בשביל לשמור בהגנה צריך לרצות וכרגע אין לנו את זה. אין לנו לא את האגרסיביות ולא את האינטנסיביות הדרושים למנוע משחקני הקבוצה היריבה מלזרוק לסל כל כך הרבה פעמים. מבחינה מנטלית, אנחנו נמצאים במקום הכי נמוך וכדי להתחיל לטפס למעלה אנחנו חייבים להתעורר ומהר".

במחזור הקרוב תארח עירוני נהריה את מכבי ראשון לציון (מוצאי שבת, 30 בינואר, שעה 18:10, היכל הספורט עין שרה). ניצחון ישפר במעט את מצבה העגום בתחתית הטבלה ויעניק לה ביטחון וכוח להמשך, בעוד שהפסד יעמיק את שקיעתה במקום האחרון בטבלה.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות