fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגה א': מכבי נדב כרמיאל מתכוננת למשחק העונה

נדב כרמיאל ניצחה את סכנין, 55:81, אבל עיניה נשואות למחזור הבא, בו היא תארח את השנייה בטבלה הפועל קריית טבעון, לעימות ישיר על מקום בפלייאוף. מעלות/כפר ורדים גברה על יפיע, 58:79 ושמרה על מעמדה בצמרת הגבוהה
להיות או לחדול. שחקני מכבי נדב כרמיאל מוכנים למשחק העונה צילום: באדיבות אליפז באלוה

ליגה א'

הפועל מעלות/כפר ורדים

הפועל מעלות/כפר ורדים השיגה ניצחון בית קליל על הפועל יפיע, 58:79 ושמרה על מקומה בצמרת הגבוהה.

היה זה ניצחון ליגה חמישי רצוף לחניכיו של המאמן נסיב פלאח, שקירב אותם 3 נקודות מהפסגה.

מעלות/כפר ורדים, שחסרה מספר שחקני מפתח עקב פציעות, פתחה טוב וכבר בסיום הרבע הראשון הובילה, 11:21. האורחים מיפיע היקשו על הקבוצה המקומית, אבל מעלות/כפר ורדים ידעה לשמור על יתרונה גם בסיום המחצית הראשונה, 30:40.

מעלות/כפר ורדים קצת נרדמה בפתיחת המחצית השנייה ואפשרה ליפיע לצמצם את ההפרש ל-44:42 (דקה 25). המאמן פלאח לקח פסק זמן, לאחריו התעוררו שחקניו והגדילו את הפער עד סיום הרבע השלישי, 48:58. הרבע האחרון נפתח שוב בעליונות של מעלות/כפר ורדים שדהרה על הדרך להבטחת ניצחונה.

המאמן נסיב פלאח: "למרות שהופענו למשחק בסגל חסר עקב פציעות של שחקני מפתח, השחקנים המחליפים ידעו להתעלות, הוכיחו את עצמם ועשו עבודה טובה".

להפועל מעלות/כפר ורדים קלעו: עידו סופר – 26 נק', איאד עסאף ואורי רביב – 13 נק' כ"א, איימן עסאף – 9 נק' ו-18 כדורים חוזרים, דוד משען ואופיר ברזילי – 7 נק' כ"א, בן כץ ודניאל גורביץ' – 2 נק' כ"א.

במחזור הבא (יום שלישי, 8 במרץ, שעה 20:00) תצא הפועל מעלות/כפר ורדים למשחק חוץ נגד הפועל אבו סנאן, שמדורגת במקום האחרון בטבלה.

מכבי נדב כרמיאל

רגע לפני המבחן הגדול שלה מול השנייה בטבלה, יצאה מכבי נדב כרמיאל למפגש חוץ נגד הלפני אחרונה, הפועל סכנין. זה נגמר אומנם בניצחון 55:81, אבל ההתחלה כלל לא העידה על התוצאה הסופית.

חניכיו של המאמן מארק קליינר פתחו רע מאוד את המפגש והרבע הראשון הסתיים בשוויון, 12:12. גם ברבע השני המשיכה כרמיאל להציג הגנה רפה וחדירה, אבל הצליחה לרדת להפסקה ביתרון מזערי, 30:32. במחצית השנייה השתנתה המגמה לחלוטין. נדב כרמיאל פתאום התעוררה. ההגנה הייתה אגרסיבית וההתקפה הפכה ליעילה וצלפה מכל עבר. 5 דקות בלבד מפתיחת המחצית השנייה, הוביל הבליץ של נדב כרמיאל ליתרון מבטיח, 33:55. מפה, המארחים מסכנין כבר לא חזרו ונדב כרמיאל המשיכה בשלה עד לסיום המתוק.

למכבי נדב כרמיאל קלעו: אורן בימי – 21 נק' (5 שלשות), יוסף גדבאן – 12 נק', יבגני וקסלר, אושרי לוי וניצן מדר – 11 נק' כ"א, כפיר אסייג – 8 נק', יובל מדם – 3 נק', אלון כהן ודניאל יסנוגורודסקי – 2 נק' כ"א.

יו"ר הקבוצה אליפז בלואה: "בתחילת המשחק זה היה נראה כאילו אנחנו לא על הפרקט. לא הצלחנו לתפקד והצגנו את המחצית הכי חלשה שלנו העונה. אני שמח שבמחצית השנייה הכל השתנה ושוב היינו אותה קבוצה שכולם מכירים. במחזור הקרוב מצפה לנו אחד המשחקים הכי חשובים של העונה, נגד הקבוצה שבמקום השני. זה יהיה קרב ישיר על המקום שמוביל למבחנים על העלייה לליגה הארצית. קריית טבעון קבוצה מצוינת ומצפה לנו אתגר ענק. אני בטוח שאם האולם יהיה מלא באוהדים שיעודדו את הקבוצה זה ייתן לשחקנים דחיפה רצינית. אין ספק שלקהל יש חשיבות רבה במשחקים מהסוג הזה, ואני קורא לכל חובבי הכדורסל בכרמיאל והסביבה להגיע למשחק ולתמוך בקבוצה".

במחזור הבא תארח כאמור מכבי נדב כרמיאל למפגש צמרת חשוב את השנייה בטבלה, הפועל קריית טבעון (יום שלישי, 8 במרץ, שעה 20:00, אולם הספורט בבית הספר הורביץ).

צמרת טבלת ליגה א', צפון (מחזור 16)

  1. הפועל נוף הגליל – 30 נק' (משחק חסר)
  2. הפועל קריית טבעון – 29 נק'
  3. הפועל מעלות/כפר ורדים – 26 נק' (משחק חסר)
  4. הפועל טבריה/עמק הירדן – 26 נק' (משחק חסר)
  5. הפועל גליל/תבור – 26 נק'
  6. מכבי נדב כרמיאל – 25 נק' (2 משחקים חסרים)

 

חדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות